فرصت تبلیغاتی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برای برندهای ایرانی فراهم شد. در این فرصت برندهای ایرانی میتواند در زمان برگزاری بازیهای جام جهانی از طریق رسانههای در نظر گرفته شده، آگهیهای تبلیغاتی خود را منتشر کنند. چنین فرصتی برای شرکتهای فعال در حوزه توریسم، فناوری، اطلاعات و ارتباطات، مخابرات، نفت و گاز، فروشگاههای بزرگ فعال در حوزه فرش و مابقی برندهایی که بازار قطر و یا مخاطبان حاضر در جام جهانی را هدف قرار دادهاندمناسب باشد. این شرکتها با استفاده از این فرصت میتوانند توانمندیهای ایران و برندهای زیرمجموعهشان را به مابقی کشورهای حاضر در جام جهانی معرفی کنند.خاطر نشان میگردد با توجه به اینکه در ادوار گذشته جام جهانی، فرصتهای قابل ارائه شامل تبلیغات بر روی تابلوهای دور زمین و فضاهای مرتبط با مکان برگزاری مسابقات بوده است اما در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر این امکان برای برندهای ایرانی فراهم شده است تا در این رویداد مهم جهانی در کنار شرکای تجاری فیفا در مسیرهای منتهی به فرودگاه، اطراف ورزشگاهها و مراکز خرید نیز حضور داشته باشند. لازم به توضیح است: با توجه به حضور شرکای تجاری فیفا در این تورنمنت، محدودیتهایی برای حضور رقبای آنها نیز مشخص شده است.در این زمینه توافقاتی با مجری تبلیغات این رویداد در کشور قطر توسط شرکت خانه مدیا حاصل گردیده است که در صورت درخواست مشتریان برای حضور اقدامات لازم را انجام نماید.
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد