بدون دسته بندی

سر و جان فدای OREO

تبلیغات بازرگانی: OREO، کوکی محبوب همه مردم جهان، اخیرا از کمپین جدید برند تحت عنوان "Some People’ll Do Anything For An OREO"، با هدف نفوذ بیشتر در انگلستان رونمایی کرد. این اقدام مبتکرانه ضمن نمایش محتوای ستارگان یوتیوب، کانال The Slow Mo Guys، با مشارکت آژانس خلاقیت ELVIS نیز توسعه یافت.کمپین فوق اولین مرحله از طرح مشارکت برند کوکی OREO با مالکیت شرکت بین المللی "Mondelëz"، در پی امضای قرارداد میان آن ها در مارس سال ۲۰۱۸ میلادی راه اندازی شد."Some People’ll Do Anything For An OREO" تلاش های خنده دار و طنز آمیز مردم برای لذت بردن از طعم OREO را به تصویر می کشد. کمپین برخی تلاش های عاشقان OREO و علاقه آن ها به کوکی های خوشمزه را نمایش می دهد.دست اندرکارانمشتری: کتی دید، مدیر ارشد برند، Sweet Biscuits، Mondelezآژانس خلاقیت: ELVISرئیس امور مشتریان: کیلی لینچدستیار روسای خلاقیت: جیمز هادسون و راب گریفیتستهیه کننده خلاق: لوئیز میسونشریک مدیریتی – استراتژی: دیوید ییتزموشن دیزاینر: بن تانسرآژانس رسانه: Carat اتگلستان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا