آگهیهای تبلیغاتی بریتیش ایرویز یک صفحه گذرنامه ویرایش شده را به تصویر میکشند که در آن چهره فرد به یک سو کشیده شده و دهانش باز مانده است. مسافران در فرودگاههای بریتانیا در چند سال اخیر حضور در صفهای طولانی و غیر عادی را در طول مسیر تجربه کرده اند.مجموعه آگهیهای تبلیغاتی بریتیش ایرویز تحت عنوان «غیر عادی» با تاکید بر روی سفر کوتاه میان گیت ورودی تا گیت خروجی فرودگاه شهر لندن، به لطف خدمات «Cityflyer» این خطوط هواپیمایی، به نمایش صحنههایی از بی قراری مسافران میپردازد.استفاده از سرعت دمنده حدود ۴۵ مایل در ساعت در ویرایش تصاویر، سرعت بالای چک-این در خطوط هوایی بریتیش ایرویز را ترسیم میکند.
کمتر از یک دقیقه