تبلیغات بازرگانی گردهمایی جدیدی را در بهمن ماه ۱۴۰۰ با حضور فعالان حوزه مارکتینگ کشور برگزار کرد. گردهمایی تبلیغات بازرگانی، گردهمایی بالاترین رده تصمیم گیرندگان شرکتها در حوزه برندینگ است. تصمیم گیرندگانی که، به همراه تیمشان در برنامه حاضر میشوند. تبلیغات بازرگانی در تلاش است، فرصت بیان نظرات را برای همه فراهم کند، به همین منظور هر بار از افراد جدیدتری در طول سال برای حضور در گردهماییها و پنلها دعوت میکند. موضوعات گردهماییهای ام بی نیوز به پیشنهاد فعالان مارکتینگ کشور انتخاب میشوند. کسانی که دغدغه هایشان را با تبلیغات بازرگانی در میان گذاشته و این رسانه نیز رسالت خود میداند، برای حل دغدغهها قدم پیش بگذارد. در این گردهماییها پنلهایی تخصصی نیز برگزار میشود. پس از انتخاب موضوع پنل، به پیشنهاد فعالان مارکتینگ کشور، در همکاری با گرداننده پنل، پنلیستها انتخاب میشوند. در ادامه مشروح این میزگرد را میخوانید
برای گردهمایی ۲۴ بهمن ماه موضوع: استراتژی یا خلاقیت! کدام یک در ارتباطات بازاریابی موثرترند؟ انتخاب شد. موضوعی که با مدیریت دکتر امیر اخلاصی به بررسی ابعاد مختلفی از آن پرداخته شد. در این پنل سمیه پناباد معاونت فروش و بازاریابی شرکت تهران بوران، میثم ملاشریفی معاونت بازاریابی گروه اسنپ، حمیدرضا چیت چیان مدیرارشد برند و ارتباطات دیجی کالا، کاوه نامور مدیر ارشد برند شرکت زرین جم مارینا حضور داشتند. در ادامه محتواهای تهیه شده از این گردهمایی را ملاحظه میکنید.
برای مشاهده ی ویدیو روی این لینک کلیک کنید. https://aparat.com/v/hXLA3
برای مشاهده ی ویدیو روی این لینک کلیک کنید. https://aparat.com/v/X2wbP
برای مشاهده ی ویدیو روی این لینک کلیک کنید. https://aparat.com/v/LWv65
برای مشاهده ی ویدیو روی این لینک کلیک کنید. https://aparat.com/v/1jFdX
برای مشاهده ی ویدیو روی این لینک کلیک کنید. https://aparat.com/v/kAhR1
برای مشاهده ی ویدیو روی این لینک کلیک کنید. https://aparat.com/v/5MxWD