پژوهش

۳۰ هزار تبلیغ تلویزیونی در فصل پاییز ۱۴۰۲ به‌نام گروه محصولی موادغذایی و نوشیدنی ثبت شد

طبق بررسی‌های انجام شده توسط شرکت emrc، در فصل پاییز ۱۴۰۲ گروه محصولی مواد غذایی و نوشیدنی بیش از ۳۰ هزار تبلیغ تلویزیونی داشته که در این گروه، رسته محصولات لبنی در حدود ۳۲۰۰ تبلیغ را شامل شده است. در تبلیغات این محصولات از انواع آگهی زیرنویس و آگهی مستقیم و نشان آگهی  استفاده شده است.

همچنین محصولات لبنی که در پاییز ۱۴۰۲ تبلیغ داشته اند عبارتند از پنیر، دوغ، شیر،کره، کشک، ماست و انواع محصولات لبنی. علاوه براین، در مهرماه شیر با  ۸۳ درصد، در آبان ماه کشک با ۷۳ درصد و در آذر ماه پنیر با ۴۸ درصد بیشترین میزان تبلیغ را داشته‌اند و بیشترین مدت پخش هم در پاییز ۱۴۰۲ به ترتیب پنیر ، محصولات لبنی، شیر و کشک تعلق داشته است.

در مجموع برند های رامک، سمیه و میهن به ترتیب بیشترین میزان تبلیغ محصولات لبنی را داشته‌اند. بیشترین تبلیغ محصولات لبنی در شبکه ۳ و کمترین آن در شبکه ۶ بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا