تبلیغات بازرگانی: صندوق جهانی حیات وحش (WWF)، سازمان غیر انتفاعی بین المللی فعال در زمینه حفاظت از محیط زیست، یک کمپین ملی بازاریابی را در سرتاسر ایالات متحده آمریکا راه انداخته و از سال ۲۰۲۱ سالی مهم برای نشان دادن عشق شما به طبیعت نام برده است.
کمپین یک ساله، «یا عاشق باش یا از دستش بده» در هفته اول ولنتاین، از همگان میخواهد عشق خود را به طبیعت که همه بشریت به آن وابسته است، نشان دهند.از طریق این کمپین عام المنفعه چند کاناله، رویدادهای مجازی و اجرای جدیدی از ترانه «مهربانانه عاشقم باش» الویس پریسلی، توسط خواننده و ترانه سرای معروف، «کی اس روآدز»، رابطه به هم پیوسته ای را که با طبیعت برقرار کرده ایم، به تصویر کشیده میشود. در ادامه اگر به اندازه کافی عاشق نباشیم و زمین را حفظ نکنیم، آن را از دست خواهیم داد.
tablighatbazargani.ir-مرضیه فروتنwww.thedrum.com