گزارش

گلرنگ، پرژک، شبنم؛ برندهای منتخب بازار شامپو

بررسی بازار نشان می‌دهد که در زمستان ۱۴۰۲؛ سهم نفوذ محصول شامپو ۶۰% بوده است.

سهم خرید محصول شامپو از فروشگاه‌های آفلاین ۸۶%  و سهم خرید از فروشگاه‌های آنلاین ۱۴% بوده است. همچنین طبق بررسی شرکت emrc در بازه زمانی مورد بررسی پرفروش‌ترین کانال آنلاین اًکالا و در کانال‌های آفلاین سوپرمارکت‌های محلی هستند.

برندهای منتخب بازار گلرنگ، پرژک و شبنم بوده و اطلاعات ثبت شده نشان می‌دهند که در فصل زمستان ۱۴۰۲ خانوارها ۲ بار شامپو خریده‌اند.

لازم به ذکر است: اطلاعات ارائه شده توسط ابزار کابینت جمع‌آوری شده‌اند. کابینت یک اپلیکیشن مارتک (تکنولوژی بازاریابی) است که با هدف جمع‌آوری اطلاعات خرید خانوارها طراحی شده و تحلیل آن به برندها کمک می‌کند روندهای خرید مصرف‌کنندگان رو از نزدیک دنبال کنند.

source

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا