تبلیغات بازرگانی: تویوتا و آمازون در حال گسترش همکاریهای جهانی خود هستند تا با استفاده از مجموعه خدمات وب آمازون (AWS) بستر خدمات جابهجایی تویوتا (MSPF) را گسترش دهند.این همکاری برای مهندسان تویوتا این امکان را فراهم میکند که نسل جدید خدمات جابهجایی را برای امنیت، ایمنی، راحتی و آسایش رانندگان و مسافران در خودروهای متصل به شبکه ابری تویوتا طراحی و پیادهسازی کنند.بستر خدمات جابهجایی تویوتا با تکیه بر ثبات و قابل اعتماد بودن خدمات وب آمازون و قابلیت مقیاسپذیری آنها و با بهرهگیری از ویژگیها و امکانات فنی محصولات حرفهای این برند، میتواند اطلاعات و عملیات مربوط به کلیه خودروهای متصل به شبکه ناوگان تویوتا را در سرتاسر دنیا دریافت، تحلیل و پردازش کند. با استفاده از این بستر و رابط برنامهنویسی اپلیکیشن آن (API) تویوتا قادر خواهد بود با جمعآوری اطلاعات تمامی خودروهای متصل به شبکه، از این اطلاعات برای طراحی و توسعه خودروهای جدید و همچنین پیادهسازی یا بهبود خدماتی نظیر به اشتراکگذاری خودرو و سفرهای اشتراکی، لیزینگ، اعلانهای تعمیر و نگهداری خودرو و یا بیمههای متناسب با نوع رانندگی استفاده کند.شیگکی تومویاما مدیر اطلاعات و امنیت و تولید محصول تویوتا در بیانیهای در این زمینه اعلام کرد:«قابلیت اتصال، کلیه فرایندهای توسعه، تولید فروش و خدمترسانی صنعت خودرو را پیش میبرد. [بنابراین] توسعه تفاهمهای همکاری ما با آمازون (AWS) برای تقویت بستر اطلاعاتی خودروهای تویوتا، میتواند مزیت قابل توجهی در فعالیتهای هوشمند و مبتنی بر ارتباطات ما در تویوتا باشد.»tablighatbazargani.ir- بهروز پهلوانيwww.automotive-fleet.com
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد