خبر

کی اف سی: شرمنده که چنگال بیکار می‌مانند

برند‌های بزرگ در حالی همیشه به فکر اجرای روش‌های مبتکرانه جهت تبلیغ محصولات خود هستند که وفاداری به دی ان ای را یک اصل اساسی در مسیر موفقیت می‌دانند.کی اف سی نیز به تازگی دست به ترکیب عناصر نوستالژی، شوخی و خنده زده و در صدد است تا دل همه مشتریان از هر قشر و گروه سنی را بربایند.«It's Finger Lickin' Good» یکی از معروف ترین و هیجان انگیز ترین شعار‌هایی که به مدت چند دهه مورد استفاده قرار گرفته است. این بار کی اف سی امیدوار است که شعاری بسیار آشنا را به شیوه ای جدید و غیر منتظره زنده کند.تبلیغات تازه برند از نوع تبلیغات در فضای بیرون و آگهی‌های تبلیغاتی چاپی اخیرا به مرحله اجرا رسیده اند.کی اف سی از کارد و چنگال‌های بابت بیکار ماندنشان در رستوران‌ها و سر میز غذا عذرخواهی می‌کند.برای مشاهده ویدیو اینجا کلیک کنیدwww.musebycl.io

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا