تبلیغات بازرگانی: کیم کارداشیان پس از ایجاد یک موج جهانی به دلیل جدید ترین سرمایه گذاری خود، در نهایت اسم برند کیمونو نامناسب خود را تغییر داده است.خط تولید گن جدید او که به گفته خودش یک سال را صرف راه اندازی آن کرده است، به شدت از سوی فرهنگ مردم ژاپن مورد اعتراض قرار گرفت. مردم در سرتاسر جهان به این نکته اشاره کردند که این برچسب نام یک لباس سنتی ژاپنی است.ابتدا، کارداشیان از این نام دفاع کرد و با وجود انتقادها از تغییر آن امتناع ورزید اما پس از دریافت یک نامه سرگشاده از سوی شهردار شهر کیوتو و درخواست از او برای بازبینی بر روی برندینگ، از دلایل خود عقب نشینی کرد.حالا این ستاره دنیای واقعی در توییتر اعلام کرد که وی نام «Solutionwear» خود را که شامل شلوار و لباس تنگ می شود را تغییر خواهد داد. او نوشت: «من همیشه گوش می دهم، یاد می گیرم و رشد می کنم.»او در ادامه خاطرنشان کرد که برند Solutionwear خود را تحت یک نام جدید عرضه خواهد کرد. وی بابت درک و حمایت همیشگی مردم از آن ها سپاسگزاری کرد.مترجم: مرضیه فروتنwww.designtaxi.com
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد