تبلیغات بازرگانی: پیش به سوی روز جهانی آزادی بیان در تاریخ سه ماه مه سال ۲۰۱۸، IFEX (شبکه جهانی مدافع و تبلیغ کننده آزادی بیان) کمپین جهانی جدید خود را راه انداخت. سازمان های عضو شبکه جهانی IFEX از طریق تعهد به دفاع و ترویج آزادی بیان به عنوان یک حق اساسی انسانی با همدیگر ارتباط دارند. در سال های اخیر، حجم تهدید ها بر علیه آزادی بیان از سوی رهبران در سرتاسر جهان افزایش یافته است. در ادامه حق طبیعی انسان ها برای دسترسی به همه جنبه های یک داستان خبری مکی نادیده گرفته می شود.کمپین از ترکیب رسانه های چاپی، اجتماعی و فعال در فضای باز برای به شکل درام درآوردن جهانی بدون آزادی بیان استفاده می کند. کمپین فوق در سرتاسر کانادا راه اندازی و توسط تیم های محلی IFEX در ۶۵ کشور جهان تکرار شد.مشتری: IFEXآژانس تبلیغاتی: Juniper ParkTBWAکشور: کانادادست اندرکارانبرنامه ریز استراتژیک: مایکل کیتزمشئول اجرایی ارشد امور مشتریان: آنه لیگراندمدیر ارشد خلاقیت: گراهام لنگمدیر خلاقیت: اندی لینارداتوس، هیلتون مانمدیر هنری: یان سندرنویسنده: تام مدنیکدیزاینر: آدام دامیانیمدیر عامل: دیوید توتومدیر خلاقیت خدمات: پل سیلوامسئول اجرایی امور مشتریان: ریتا نیدیگر دست اندرکارانمدیر اجرایی: آنی گیممعاون مدیر اجرایی: راشل کایمدیر ارتباطات: الیزابت ریوراآژانس رسانه ای: OMD / Novusمدیر کسب وکار و شروع: ریچارد بریتوناستراتژیست: استفانی ییمخانه رتوش: Illusion، بانکوکمترجم: مرضیه فروتنwww.best-ads.com
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد