برای اولین بار در عرصه تبلیغات، با استفاده از هوش مصنوعی، ترکیب صدا و هنر باعث شد تا ایدهها زنده گردد.در آگهیهای تبلیغاتی جدید کیت کت، تیم تبلیغاتی برای اولین بار به شعار برند عمل کرده، به خود استراحت داده و کار را به هوش مصنوعی سپردند.اگرچه کار چندان عالی از کار درنیامد و ایراداتی وارد بود اما باز هم فرصت استراحت برای دست اندرکاران فراهم شد.در برخی تصاویر انگشتها شکلاتی، چهرهها کج و معوج و حروف در هم ریخته به نظر میرسد.در نهایت تجربه ای جالب بود که به دست آمد.برای مشاهده ویدیو اینجا کلیک کنید.www.deesigntaxi.com
کمتر از یک دقیقه