بدون دسته بندی

کمی درباره‌ی سفیران بنز

تبلیغات بازرگانی: بنز درباره‌ی انتخاب سفیر برند می‌گوید که این کار را با وسواس خاصی انجام می‌دهد و نباید تصور کرد که اقدامی سرسری و بدون مطالعه است.در وب‌سایت بنز در بخش سفیران برند این‌طور نوشته شده است: «بیش از ۹۰هزار نفر در سراسر دنیا و حدود ۳۵هزار نفر در آلمان به یکی از کلوب‌های برند پیوسته‌اند و رسما به عنوان مرسدس‌بنز شناخته می‌شوند. مدیریت کلوب مرسدس‌بنز از ۸۰ کلوب در دنیا حمایت می‌کند که در آن هواداران برند دور هم جمع می‌شوند و تجربیات‌شان را با هم به اشتراک می‌گذارند. اعضای این کلوب‌ها سفیران مرسدس‌بنزند.»در بخشی از وب‌سایت به نام دوستان، نوشته شده: «از نظر مرسدس‌بنز همیشه قانونِ یا بهترین یا هیچ حکم‌فرماست. به همین دلیل است که ما انگیزه‌ها، شوق و اهداف‌مان را با افراد برجسته‌ای که در سطح جهانی به عنوان خبره، نوآور و اهل عمل شناخته شده‌اند به اشتراک می‌گذاریم. ورزشکاران حرفه‌ای، موسیقی‌دان‌ها، رانندگان مسابقه یا مدل‌ها؛ فرقی نمی‌کند: سفیران برند ما پیشگامان و کاشفان الهام‌بخشند. با این میل و انگیزه‌ آنها بر موانع چیره می‌شوند و استانداردهای تازه‌ای در مسیر جستجویشان برای تبدیل ایده‌های رویایی‌شان به حقیقت تعیین می‌کنند. این افراد از توانایی‌شان برای دستیابی به موفقیت‌های ماندگار در پروژه‌های متفاوت بهره می‌گیرند. داستان‌سرایی می‌کنند و تاریخ را می‌نویسند و ما را برای قدم‌برداشتن در مسیرها و چشم‌اندازهای جدید ترغیب می‌کنند.»برند بنز با شخصیت حاکم از افرادی به عنوان سفیران برندش سخن می‌گوید که بتوانند در عرصه‌های مختلف زندگی الهام‌بخش باشند و زندگی برایشان توقف نداشته باشد.تنوع سفیران برند مرسدس‌بنز زیاد است؛ از دی‌جی گرفته تا فضانورد. اما همه‌ی این افراد در ویژگی «تلاش بی‌وقفه» با یکدیگر مشترکند و مشهورترین‌شان در حال حاضر راجر فدرر است.یکی از فعالیت‌هایی که بنز در مورد سفیرانش انجام می‌دهد برگزاری ماشین‌سواری دورهمی‌ست. در یکی از این دورهمی‌های رانندگی که در سال ۲۰۱۷ در پرتغال برگزار شده بود ۳۶ سفیر برند بنز برای اولین بار با یکدیگر ملاقات کردند. آنها می‌بایست با بیشترین سرعت در زمین مسابقه می‌راندند.

در این ویدیو سفیران برند از تجربه‌ی منحصر‌به‌فردشان می‌گویند.در صفحه‌ی اینستاگرام مرسدس‌بنز آمریکا ویدیوهای کوتاه چند ثانیه‌ای با حضور فدرر در کنار یکی از مدل‌های بنز دیده می‌شود. این ویدیوها با هشتگ یو‌اس اوپن (تنیس آزاد آمریکا) در این صفحه منتشر شده‌اند و هدف‌شان معرفی بنز به عنوان اسپانسر و خودروی رسمی این مسابقات است. در وب‌سایت بنز علت توجه این برند به ورزش تنیس این‌طور بیان شده است: «دقت، قدرت، سرعت. عناصر اصلی تنیس و دلیل اصلی این‌که چرا ما دوستش داریم.» بنز در توضیح انتخاب فدرر به عنوان سفیر خود می‌نویسد: «علاوه بر تمام ویژگی‌هایی که سفیر بند بنز می‌بایست داشته باشد، راجر فدرر یک ویژگی دیگر نیز دارد؛ او سال‌ها پیش از داشتن گواهی‌نامه‌ هم علاقه‌ی زیادی به بنز داشته است.»

نازنین کی‌نژادwww.mbusa.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا