تبلیغات بازرگانی:
فروشگاه زنجیره ای شهروند درکمپینی با عنوان (یلدا به خیر و خرید) که با مشارکت موسسه خیریه محک برگزار کرده علاوه بر اختصاص یک درصد از سود فروش خود به این موسسه شرایط مشارکت مشتریان از طریق ماکت های دارویی و مسابقات مجازی را فراهم کرده است.یلدا یکی از مناسبت هایی است که فروشگاه های زنجیره ای و تامین کنندگان کالاها و اجناس با درنظر گرفتن تخفیف ها و شرایط مطلوب خرید و همچنین ایجاد فضایی شاد و مفرح درون مجموعه انگیزه خرید برای مشتریان ایجاد کرده و در رقابتی تنگاتنگ با سایر فروشگاه ها اقدامات و فعالیتهای مارکتینگی گسترده ای را پوشش می دهند. اما در این میان فعالیتهای خیر خواهانه ای بعضا با مشارکت مشتریان و مردم عادی، برگرفته از بعد مسئولیتهای اجتماعی نیز درکنار سایر اقدامات انجام می شود که شاید وجه تمایز کمپین هایی است که به مناسبت های مختلف پیوسته درحال برگزاری است.شهروند یکی از مجموعه هایی است که در این مسیر قدم گذاشته و درکمپین مشترکی با موسسه مردم نهاد محک، در کنار مخاطبانش یلدا را گرامی داشته و خرید را با اقدامی انسان دوستانه و خیرهمراه کرده است.به گزارش تبلیغات بازرگانی، خانم قرائی مسئول روابط عمومی فروشگاه شهروند در مورد این طرح اظهار داشت: در راستای اهداف مسئولیت اجتماعی مجموعه و با توجه به اینکه طی سالهای اخیر قیمت بخش عمده ای از داروهای وارداتی بیماران مبتلا به سرطان حدود سه برابر افزایش داشته، لذا طرح مذکور شرایطی را برای مشتریان و شهروندان فراهم می کند که به شکل کاملا داوطلبانه در این امر خیر مشارکت داشته باشند.این کمپین در طول ۱۶ روز که از ۲۰ آذر لغایت ششم دی ماه ادامه خواهد داشت، یک درصد از سود فروش تمام فروشگاه های زنجیره ای شهروند سراسر کشور به موسسه خیریه محک اختصاص می یابد و همچنین شهروندان می توانند ماکت های دارویی با مبالغ دو هزار، پنج هزار و ده هزار تومانی را با بارکد مخصوص که درکنار هرصندوق مستقر شده مبلغی را به دلخواه بر لیست خرید خود اضافه کرده و به این شکل از قهرمانان کوچک موسسه خیریه محک حمایت کنند.لازم به ذکر است در این کمپین علاوه بر درنظرگرفتن و بهره مندی مشتریان فروشگاه از تخفیف ۵۰ درصدی انواع گروه های کالایی، مخاطبان شانس شرکت درقرعه کشی های آنلاین را داشته و با مبلغ خرید خود می توانند سهم بیشتری در این اقدام خیرخواهانه داشته باشند.مدیر روابط عمومی فروشگاه های زنجیره ای شهروند در ادامه افزود: امسال کمپین یلدای فروشگاه با مشارکت موسسه خیریه محک برگزار شده که با عنوان "یلدا به خیر و خرید" سعی داشته ضمن ایجاد شرایط خرید با تخفیف های مناسب برای شهروندان امکان مشارکت در امور خیر را نیز با مبالغ مختلف فراهم نماید، در این طرح که تاکنون مورد استقبال مخاطبان قرارگرفته مسابقه اینستاگرامی در شبکه های اجتماعی برپا شده که در این جشنواره مخاطبان با خرید کارت های داوریی ویژه و پرداخت مبلغ آن به صندوق های فروشگاه از کارت و فاکتور خود عکش گرفته و در پیج اینستاگرام خود به اشتراک بگذارند.همچنین قرعه کشی بزرگ شهروند با درنظرگرفتن ۳۰ دستگاه دوچرخه و لوازم خانگی برقی اجرا می شود.لازم به ذکراست برای سایر افرادی که تمایل به مشارکت دراین طرح دارند با مراجعه به سایت فروشگاه این امکان فراهم می شود که به شکل مجازی کارت های دارویی را خریداری کرده و به شکل آنلاین تسویه نمایند.وی با اشاره به اینکه این کمپین به شکل مشترک با موسسه محک برگزارشده بود ایجاد شرایط شفاف درشکل مشارکت مخاطبان با درنظرگرفتن کارت های مخصوص که برای تهیه دارو ست را نمونه ی بارز چنین اقدامی ذکر کرد.tablighatbazargani.ir-مریم غضنفری
خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد