تبلیغات بازرگانی: کریسمس امسال از هر پنج کودک یک نفر در سراسر جهان ممکن است گرسنه بماند. شرکت غذا های بسته بندی شرکت دل اروپا «Dole Europe» با راه اندازی کمپین «خرس های گرسنه» (#UnstuffedBarars) در صدد کمک به افزایش آگاهی و تامین بودجه مورد نیاز برای تغذیه خانواده های نیازمند در انگلستان است.Dole قصد دارد که به وعده خود مبنی بر دسترسی ۱ میلیارد نفر به مواد غذایی مغذی تا سال ۲۰۲۵ در سراسر جهان عمل کند. کمپین بین المللی «خرس های گرسنه» در قالب یک فیلم در شبکه های اجتماعی با تشویق دیگران به اعطای کمک های مالی به سازمان بشردوستانه «Save the Children» به داد آن دسته از کودکان در انگلستان می رسد که ممکن است کریسمس امسال گرسنه بمانند. همه منافع حاصل از این حرکت نصیب خانواده ها در این کشور می شود.Dole در ادامه یک سری محصولات خود – ژله، آبمیوه پالپ دار و ژله پالپ دار – را به موسسات خیریه «FareShare» انگلستان و «سنت مانگوز» (St. Mungo’s) اهدا خواهد کرد.ایده راه اندازی کمپین تاثیرگذار «خرس های گرسنه» توسط آژانس تبلیغاتی «سنت لوکز» (St. Luke’s)، واقع در لندن، محقق شده است. این کمپین در کنار تصاویری زیبا از خرس های عروسکی شاد، سیر و دارای زندگی پر زرق و برق در خانه های اشرافی و در صحنه ای دیگر یک خرس عروسکی کاملا لاغر و گرسنه را نشان می دهد که از روی درماندگی بر روی پله ها نشسته است. کمپین فوق با ملایمت این نکته را به ما یادآوری می کند که از هر پنج کودک یک نفر در انگلستان به مواد مغذی مناسب، لازم و ضروری برای رشد دسترسی ندارد.
tablighatbazargani.ir-مرضیه فروتنwww.thedrum.com