تبلیغات بازرگانی: یک برند فعال در حوزه مراقبت از پوست به نام «Boots» در کمپین کریسمس خود بر روی مهربانی، مراقبت و ارزش فراوان قائل شدن برای همه افراد تمرکز کرده است. کمپین برند با عنوان «آنچه دنیا در حال حاضر به آن نیاز دارد» این موضوع را تصدیق می کند که امسال مثل سال های دیگر نیست و مراقبت و مهربانی همان چیزی است که ما بیش از هر چیز به آن نیاز داریم.برای حرکت در راستای نیل به این هدف، Boots لوازم ضروری بهداشتی به ارزش یک میلیون پوند را برای میلیون ها نفر ساکن انگلستان که در فقر بهداشتی زندگی می کنند، فراهم می آورد. این لوازم بهداشتی در قالب محصولات برند به «بانک بهداشت» اهداء می شوند. Boots در ادامه به منظور حمایت از نیازمندان در کریسمس امسال، مشتریان را دعوت به اهداء محصولات بهداشتی به آن ها می کند.اقلام ضروری مورد نیاز از جمله، صابون، شامپو، مسواک، دئودورانت، وسایل اصلاح و پوشک را می توان داخل جعبه های بانک بهداشت به رنگ زرد روشن در ۲۴۵ شعبه فروشگاه Boots در سرتاسر کشور توزیع کرد. امکان اهداء اقلام ضروری بهداشتی داخل فروشگاه یا اهداء مستقیم ۵ پوند به بانک بهداشت با ارسال پیامک «BASICS» به شماره ۷۰۰۸۵ وجود دارد. به عنوان یک خرده فروش اقلام ضروری، در طول قرنطینه ملی اخیر، شعبه های فروشگاه Boots در همه جای کشور همچنان باز هستند.گذشته از این کمپین بازاریابی برند به بازتاب چالش های مالی مختلفی می پردازد که بسیاری از مردم کریسمس امسال با آن روبرو شده اند. برای کمک به مردم در سرتاسر کشور، قیمت بیش از نیمی از هدایا در فروشگاه های برند ۱۰ پوند یا کمتر از آن است و تعدد هدایای ۵ پوندی تا ۷۵٪ افزایش یافته اند. بلک فرایدی نیز در طول ماه نوامبر با اعمال تخفیف های کلان بر روی بسیاری از محصولات اجرا خواهد شد.در ایام کریسمس، Boots از طریق یک سری فرمت ها از جمله دو آگهی بازرگانی تلویزیونی (tvc) یک سری پیشنهاد های الهام بخش و متناسب با بازار را ارائه خواهد داد. داده های اطلاعاتی شخص اول همچنین برای Boots فرصت استفاده از فرمت هایی نظیر بهینه سازی خلاقانه پویا و نیز انتشار آنلاین، قالب اجتماعی پولی، AV، رادیو و مطبوعات انفعالی را فرام می آورند.tablighatbazargani.ir-مرضیه فروتنwww.thedrum.com
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد