تبلیغات بازرگانی: شرکت پژوهش بازار رسانه امروز (emrc) به عنوان پیشروترین شرکت تحقیقات بازار ماموریت خود را روشنگری مسیر پیش رو برای کسب وکارها میداند. این شرکت در نقش شریک تجاری مشتریان خود به طور مستمر به بررسی نقاط فروش محصولات پرداخته و با ارائه این اطلاعات به مشتریان آنها را از تغییرات بازار آگاه کرده و در تصمیم گیری به آنها کمک میکند. در گزارش حاضر به بررسی تغییرات اندازه وزنی و حجمی بازار روغن خوراکی در ایران پرداختهایم.اندازه بازار وزنی روغن خوراکی در دوره مرداد – شهریور ۹۹ به نسبت دوره دو ماهه قبلی (خرداد – تیر) در شهرهای مورد بررسی emrc کاهش چشمگیر ۱۳ درصدی را تجربه کرده است. جالب توجه است؛ در این مدت، میزان کاهش اندازه بازار برای روغنهای جامد ۳۹ درصد و برای روغنهای مایع ۱۰ درصد بوده است.شایان ذکر است که طی همین دوره دوماهه، قیمت هر کیلوگرم روغن خوراکی نسبت به دوره قبل حدود ۹ درصد افزایش قیمت داشته است.دیگر نکته قابل توجه در این گزارش ، حضور ۴۳ درصدی روغنهای جامد در پوشش این پژوهش بوده است، که در مقایسه با دوره دو ماهه قبلی (خرداد – تیر) ۸ واحد کمتر شده است. در مجموع تولیدکنندگان و صاحبان کسب و کارها میتوانند، از اطلاعات جامعی که شرکت پژوهش بازار رسانه امروز (emrc) از رصد جریان تغییرات و وضعیت رقابتی بازار ارائه میکند، برای روشنگری مسیر پیش رو و تصمیم گیریهای خود استفاده کنند. در حال حاضر، اطلاعاتی بههنگام و با ارزش بر اساس بررسی مستمر تغییرات بازار در نقاط فروش از طریق ۵ پنل مجزا، توسط emrc انجام میشود.tablighatbazargani.ir- نرگس فرجی
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد