تبلیغات بازرگانی: آیا میتوانید آخرین باری را که بدون استفاده از ایموجی به یک دوست پیامک ارسال کردید را به یاد آورید؟ با توجه به این که در این دو سال اخیر به دلیل شیوع کرونا کمتر از گذشته ملاقاتهای رودررو رخ میدهد، احتمالا در سال ۲۰۲۱ نسبت به سالهای پیشین ایموجیها و استیکرهای بیشتری را ارسال کرده اید.به نظر میرسد که بسیاری از کاربران در سال ۲۰۲۱ از ایموجیها به عنوان پیامهای تشویقی و روحیه بخش استفاده کرده اند.ایموجی شماره یک در رتبه بندی محبوب ترین و پر طرفدار ترین «اشکهایی از سر شوق» است که به طور قابل توجهی ۵ درصد از کل ایموجیهای ارسالی را تشکیل میدهد. در رتبه دوم این فهرست «قلب قرمز» قرار دارد. کاملا قابل پیش بینی است که بخش بزرگی از آیکونهای موجود در این لیست شامل چهرهها با حالتهای مختلف میشوند.جالب اینجاست که یکی از پر کاربرد ترین ایموجیها دستی است که آستینش را برای دریافت واکسن بالا زده است.با وجود حمایتی که مردم همه جای دنیا از تیم ملی کشورشان در المپیک امسال توکیو از خود نشان داده اند، از جمله ایموجیهای کم کاربرد در سال ۲۰۲۱ میتوان به پرچم کشورها اشاره کرد.در زیر به ذکر پر کاربرد ترین ایموجیها در سال ۲۰۲۱ به ترتیب اول تا دهم میپردازیم:چهره با اشکی از سر شوققلب قرمزغلت زدن بر روی زمین از سر خندهنگه داشتن شصت دشت به سمت بالا به نشانه تاییدچهره گریان با صدای بلندقرار دادن دستها در کنار هم به نشانه تشکر، خواهش یا عذرخواهیچهره ای که بوسه میفرستدچهره متبسم با چند قلب کوچک در اطراف آنچهره متبسم با چشمانی که در آنها عشق موج میزندچهره متبسم با چشمانی که میخندند
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد