تبلیغات بازرگانی: نستله به عنوان بزرگ ترین تولید کننده مواد غذایی بسته بندی شده در سرتاسر جهان یک سری روش های ابتکاری را با هدف ایفای نقش خود در قبال زمین ایفا کرده است. این شرکت به دنبال پیمان خود برای بکارگیری مواد ۱۰۰ درصد قابل بازیافت یا قابل استفاده مجدد در بسته بندی محصولات، در حالی نخستین کاغذ بسته بندی شکلات در دنیا را مبتکرانه ارائه داده است که با استفاده کامل و تمام عیار از دانه های کاکائو، تکنیکی برای شیرین کردن شکلات های بدون قند را یافت.اکنون روند استفاده از پلاستیک در برخی بسته بندی های KitKat قطع و مردم به ساخت پرندگان اوریگامی با عشق تشویق می شوند.نستله ژاپن در حال اصلاح پنج عدد از محصولات KitKat بزرگ تر خود در ماه سپتامبر است. این کار از طریق تغییر پلاستیک براق به کاغذ مات انجام می شود، اگرچه هنوز مشخص نیست که KitKatهای جدید همان تکنیک مشابهی را به کار خواهند گرفت که نستله بر اساس ادعای خود مبنی بر تبدیل شدن به نخستین تولید کننده کاغذ بسته بندی قابل بازیافت شکلات در دنیا آن را توسعه داد.این برند حتی با ترغیب مشتریان به تبدیل کیسه های خرید خود به کیسه های کاغذی از دومین کاربرد بسته بندی های خود با قابلیت استفاده مجدد دفاع می کند. به این ترتیب، شما نه فقط خواهید توانست یک ماده غذایی شیرین و هوشمزه را میل کنید بلکه همچنین با یک سرگرمی جدید شیرین و بامزه استرس را کاهش می دهید.نستله ژاپن در نهایت توضیح می دهد که با اعمال این تغییر می تواند سالیانه ۳۸۰ تن در مصرف پلاستیک صرفه جویی کند. منظور از انجام این کار زدن به یک هدف با دو تیر است.مترجم: مرضیه فروتنwww.designtaxi.com
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد