تبلیغات بازرگانی: به دنبال شکل گیری اعتراضات در سرتاسر ایالات متحده آمریکا و در پی مرگ تراژیک جورج فلوید، PANTONE در قالب یک سری پست های قدرتمند به تاکید بر روی جنبش «زندگی سیاهان اهمیت دارد» پرداخت.این موسسه رنگ پستی را منتشر کرده است که در آن نمونه هایی از رنگ پوست های مختلف از رنگ بژ با سایه زرد، نارنجی یا قرمز گرفته تا شکلاتی تیره را نشان می دهد. هدف از نمایش تصویر انتقال این پیام به مخاطبان است که «اتحاد بین اعضای جامعه با همنوایی رنگ ها و نژاد های گوناگون میسر می شود.» در ادامه زمینه آشنایی کاربران رسانه های اجتماعی با راه های کمک به این جنبش فراهم می آید.شرکت PANTONE همچنین با اکانت @fuzzedupbear یک ملجا و جای دنج با عنوان «انسان» را ساخت و آن را با دیگران به اشتراک گذاشت. یکی از آثار هنری موجود در این خلوتگاه مشت گره کرده یک فرد سیاهپوست خارج از قاب قابل تشخیص و معروف PANTONE را نشان می دهد. عبارت «TXT-Floyd to 55156» به جورج فلوید اشاره دارد که توسط یک افسر پلیس به قتل رسید.از همه مهم تر این که PANTONE با امید به تسهیل روند تغییر از پلتفرم خاص خود استفاده می کند. در جدید ترین پست آن اعلام شد که این شرکت « در مبارزه مهم و حیاتی مقابل نابرابری و بی عدالتی با افتخار کنار جامعه جهانی دیزاین، دوستان و خانواده ها می ایستد.» این کلمات در حالی بر روی پس زمینه ای به رنگ قهوه ای تیره نوشته شد که عبارتی با این مضمون به شرح آن می پردازد: «PANTONE در کنار جامعه سیاهان ایستاده است.»مرضیه فروتنwww.designtaxi.com
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد