گزارش تصویری

ورود به بازارهای جدید برای سهم بیشتر

تبلیغات بازرگانی: میزگرد تخصصی «بررسی روند ورود به بازارهای جدید یا کسب سهم بیشتر بازار توسط برندها» برگزار شد. در این میزگرد محمد قاضی زاده مشاور برند و بازاریابی، پوریا دولت آبادی مدیرمارکتینگ گروه صنایع غذایی زرین، پگاه میررحیم مدیربازاریابی پاستا گروه صنعتی زر و عادله خانزادی مشاور برند، بازاریابی و تبلیغات حضور داشتند. دراین میزگرد موضوعاتی مانند: پیش نیازهای ورود به بازارهای جدی، انواع استراتژی‌های رشد و تمایل شرکت‌های ایرانی به استراتژی تنوع گرایی (همگون/ناهمگون)، مدیریت هویت برند شرکت مادر در زمان توسعه، چالش‌های مدیریت منابع انسانی در زمان توسعه، لزوم توجه به استراتژی‌های مدیریت سبد برند در زمان توسعه، تصاحب/ادغام یا پایه ریزی از صفر؟، مخاطرات توسعه بی رویه برند، نقش دارایی‌ها و توانمندی‌های R&D در توسعهو ضرورت توجه به خلق تمایز در توسعه به کسب و کارهای جدید مورد بررسی قرار گرفت. در ادامه محتوای تصویری این میزگرد را مشاهده می‌کنید.

 

برای مشاهده ی ویدیو بخش اول روی لینک کلیک کنید. https://aparat.com/v/RKA1T

برای مشاهده ی ویدیو بخش دوم روی لینک کلیک کنید. https://aparat.com/v/7O91o

برای مشاهده ی ویدیو بخش سوم روی لینک کلیک کنید .https://aparat.com/v/hj3DG

برای مشاهده ی ویدیو بخش چهارم روی لینک کلیک کنید. https://aparat.com/v/sdcgL

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا