بدون دسته بندی

ورود به بازارهای جدید برای سهم بیشتر

تبلیغات بازرگانی: میزگرد تخصصی «بررسی روند ورود به بازارهای جدید یا کسب سهم بیشتر بازار توسط برندها» برگزار شد. در این میزگرد محمد قاضی زاده مشاور برند و بازاریابی، پوریا دولت آبادی مدیرمارکتینگ گروه صنایع غذایی زرین، پگاه میررحیم مدیربازاریابی پاستا گروه صنعتی زر و عادله خانزادی مشاور برند، بازاریابی و تبلیغات حضور داشتند. دراین میزگرد موضوعاتی مانند: پیش نیازهای ورود به بازارهای جدی، انواع استراتژی‌های رشد و تمایل شرکت‌های ایرانی به استراتژی تنوع گرایی (همگون/ناهمگون)، مدیریت هویت برند شرکت مادر در زمان توسعه، چالش‌های مدیریت منابع انسانی در زمان توسعه، لزوم توجه به استراتژی‌های مدیریت سبد برند در زمان توسعه، تصاحب/ادغام یا پایه ریزی از صفر؟، مخاطرات توسعه بی رویه برند، نقش دارایی‌ها و توانمندی‌های R&D در توسعهو ضرورت توجه به خلق تمایز در توسعه به کسب و کارهای جدید مورد بررسی قرار گرفت. در ادامه محتوای تصویری این میزگرد را مشاهده می‌کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا