تبلیغات بازرگانی: نوکیا بعد از غیبتی یک ساله، این بار با کمپینی موثر از گوشی جدید خود رونمایی کرد. این بازگشت به بازار ایران مصادف با افزایش قیمت ارز و کاهش ریال بود که در تبلیغات این گوشی نیز بی تاثیر نبوده است. گوشی ۲.۲ و ۳.۲ نوکیا با امکانات حداکثری و قیمتی پایینتر از گوشیهای هم رده خود توانسته است توجه خیلیها را به خود جلب نماید. در کمپین محیطی و دیجیتال این گوشی با تکیه بر ضمانت دریافت جدیدترین نسخه آندروید تا دو سال و همچنین در نظر داشتن سلیقه بازار در تهران و شهرستانها حضوری در هیات یک همراه کنار مخاطب را داشته باشد. آژانس تبلیغاتی ماگنولیا در برنامهریزی تبلیغاتی و استراتژی این کمپین با هوشیاری و آگاهی از دغدغههای بازار و مخاطبان علاوه بر آگاهی دادن از ورود محصول جدید نوکیا، میزان تاثیرپذیری را نیز در نظر گرفتند.این میزان تاثیرپذیری باتوجه به حساسیتهای بازار و مدام در نوسان بودن آن با پوششی آرام در دو بخش دیجیتال و محیطی بصورت مکمل پیش بَرنده هدف این کمپین که معرفی کننده امکانات این گوشی ها، است. چیزی که در تبلیغات محیطی توجهها را به خودش جلب کرده است اشاره به زمان است که عموما امری مستهلک کُننده است ولی در اینجا به عنوان نقطه قوت بصورت کُنشی آگاهی دهنده ظاهر شده است با ذکر این جمله که "به مرور زمان عملکردش حتی بهتر از قبل میشود." مخاطب را سوق به جستجوی اطلاعات بیشتر از این گوشی جدید میدهد. همچنین ارائه ضمانتی به مخاطبان که با خیال راحت جدیدترین نسخههای آمده به بازار را جهت کاربری راحتتر دانلود کنند. همیشه ترس از دست دادن فاصلهای بین تکنولوژی و تسهیل در کاربری نرمافزارها بین مخاطبین گوشیهای همراه بوده است که با آمدن آپدیت جدید از دنیای مُدرنی که هر روز با سرعت جلو میرود، دور بیفتند. اما در تبلیغات رسانهای نوکیا با در نظر گرفتن شرایط و شریانهای حاکی بر جامعه و سلیقه کاربران با نوعی آگاهی و همچنین اطلاعرسانی ورودی دوباره به بازار تبلیغاتی ایران داشته است، از جنس تکنولوژی و برطرف ساختن دغدغههای مخاطبانی که همراه با همین دنیای مُدرن به پیش میروند.tablighatbazargani.ir-نرگس فرجي
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد