تبلیغات بازرگانی: همزمان با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری بسیاری از برندها اقدام به انتشار پست و استوری مناسبتی کردند. در این برخی از برندها علاوه بر تبریک روز درختکاری اقداماتی را در راستای حفظ محیط زیست و مسئولیت اجتماعی خود اجرایی کردند. یکی از این برندها دیجی کالا ست. دیجیکالا در نظر دارد تا با هدیه دادن ۲۰ هزار بسته بذری به کاربران، فرصتی برای یادآوری بهار و طبیعت در آستانه آغاز سال نو و بهانهای برای مشارکت و تجربه دست اول کاربران در زمینه درختکاری فراهم کند.به گفته روابط عمومی دیجی کالا: در این بستههای بذری که به صورت تصادفی در بازهی زمانی ۱۵ تا ۲۲ اسفند در کارتنهای خرید کاربران قرار داده میشود یک بسته کوچک خاک، یک گلدان و بذر گل جعفری قرار دارد. ما در دیجیکالا امیدوار هستیم تا این طرح با استقبال تمام مشتریانی که در کنار خریدهای خود، این بستههای بذری را دریافت میکنند روبرو شود.tablighatbazargani.ir- نرگس فرجی
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد