تبلیغات بازرگانی: اولین فصلنامه ارتباطات، تبلیغات، برندسازی بادکوبه منتشر شد. این فصلنامه قصد دارد با زبان روایی و داستان گونه به مسائلی مانند کمپینهای بزرگ، تاریخچهی تبلیغات، اشخاص مشهور و اثرگذار این فضا و موضوعات مختلف مربوط به برندهای متفاوت با مخاطبان بنگرد. در این فصلنامه با زبانی روایی و داستان گونه، مطالبی دربارهی کمپینهای بزرگ، تاریخچهی تبلیغات، اشخاص مشهور و اثرگذار این فضا و موضوعات مختلف مربوط به برندهای متفاوت دیده میشود. همچنین در هر شماره از این فصلنامه مطالب به صورت یک پروندهی اصلی، منسجم و متمرکز بر موضوعی گردآوری خواهند شد. اولین شمارهی این فصلنامه به موضوع برندینگ شخصی پرداخته است. مخاطبان در اولین شمارهی این فصلنامه مطالب متنوعی مانند: کوچک فکر کن؛ پشت صفحهی کمپینی که صنعت تبلیغات را تغییر داد، وقتی همه قاقیم دریافت از چند واژهی مرسوم تبلیغات، درکم کن درباره کمپین مسئولیت اجتماعی اتیسم و… میخوانند.لازم به ذکر است: اولین شماره فصلنامه در ۱۵۲ صفحه از طریق کتابفروشیها و شهرکتابهای سراسر کشور، همچنین درگاه اینترنتی در دسترس علاقمندان قرار دارد.tablighatbazargani.ir- نرگس فرجی
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد