تبلیغات بازرگانی: تازهترین گزارش شرکت پژوهش بازار رسانه امروز (emrc) از بازار حشرهکشها در بازه زمانی اواسط تیر تا اواسط شهریور نشان میدهد، فروش حجمی سوسک کشها ۵۲ درصد و پشه کشها ۴۷ درصد بوده است. حشره کشهای دو منظوره نیز ۱ درصد سهم از فروش حجمی را به دست آوردهاند.همچنین این محصولات در ۷۳ درصد مغازههای نمونهemrc حضور داشتهاند. و تنها در ۴ درصد این مغازهها حشره کشها فروش نداشتهاند و به اصطلاح خاک خوردهاند.نتایج بررسیهای انجام شده در بازه زمانی مورد نظر، نشان میدهد که دوره گردش محصولات این بازار میانگین ۳۵ روز است به این معنی که محصولات این بازار به طور میانگین ۳۵ روز یکبار نیاز به شارژ مجدد دارند. این عدد برای برخی برندها بیشتر و برای برخی دیگر کمتر است. لازم به ذکر است دوره گردش این محصول در ماههای دی و بهمن ۹۹ به ۶۱ روز هم رسیده که نشان از کند مصرف بودن این محصول است.در مجموع، اطلاعات ارائه شده بخشی از گزارش شرکتemrc از بازار حشرهکشهااست که از مطالعه دورهای بازار محصولات در خرده فروشیها به دست آمده است. این مطالعه به طور مستمر در ۲۴ شهر در حال اجرا است و دادههای گروههای محصولی را در صنایع مختلف جمعآوری میکند. هدف این مطالعه، کمک به تصمیم گیری تیمها و مدیران بازاریابی و فروش در صنایع مختلف، با ارائه نتایج به دست آمده از رصد مستمر تغییرات بازار خرده فروشان است. علاقه مندان میتوانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با این شرکت در ارتباط باشند.
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد