تبلیغات بازرگانی: تولید کنندگان نوشابه «مانتین دو» (Mtn Dew)، محصول پپسی، در تازه ترین کمپین تبلیغاتی خود، یاد نقاش معروف و برجسته تلویزیونی، باب راس، را زنده کردند.باب راس تا زمان مرگ خود در سال ۱۹۹۵ میلادی، دلهای جهانیان را با راهنمای گام به گام خود در زمینه نقاشی منظره به دست آورد. به منظور راه اندازی این کمپین، Mtn Dew با مشارکت آژانس تبلیغاتی TBWA/Chiat/Day نیویورک و بنیاد باب راس، کاری کرد تا از طریق برنامه گرافیک کامپیوتری «سی جی آی»، یاد و نام این نقاش بزرگ زنده شود.در این کلیپ، باب راس را در حال کشیدن یکی از مناظر مشهور خود میبینیم اما خیلی زود متوجه میشویم که برداشت او از «قطرات کوچک شاد» یک بطری نوشابه «مانتین دو» است که کم کم در بوم نقاشی هویدا میگردد.این هنرمند معروف قبل از برداشتن بطری از روی بوم و نوشیدن نوشابه چنین اظهار نظر میکند: «گاهی اوقات در زندگی، شما کمی تشنه میشوید». در ادامه بال راس خطاب به دوربین میگوید: «از این صحنه فیلم بگیر، چیز خوبی است.»به گفته سخنگوی «مانتین دو» تصویر راس توسط سی جی آی و با حضور بازیگری شکل گرفت که بدن و رفتارش به او شباهت داشت.«مانتین دو» در تاریخ ۶ مارس شروع به پخش یک قسمت کامل از «نقاشی با باب» خواهد کرد که در آن راس زنده شده است و نحوه کشیدن تصویر یک بطری نوشابه را آموزش میدهد. کمپین فوق اهدای یک کیت اختصاصی رنگ و برگزاری حراجی مجازی در خیریه را نیز در بر خواهد گرفت.
tablighatbazargani.ir-مرضیه فروتنwww.designtaxi.com