تبلیغات بازرگانی: عشق مردم به سیب زمینی های سرخ کرده معروف جهانی مک دونالد و اشتراک گذاری آن باعث شده است تا به یکی از غذا هایی تبدیل شود که در دنیا بیش از همه افراد آن را با یکدیگر به اشتراک می گذارند.در نتیجه به افتخار روز ملی سیب زمینی سرخ کرده در ایالات متحده آمریکا (۱۳ جولای)، مک دونالد در قالب یک کمپین ملی مشوق «به اشتراک گذاری عشق» می شود.با همکاری آژانس خلاقیت «We Are Unlimited» و مک دونالد، بر روی طیف متنوع از مردمی تاکید شد که عاشق به اشتراک گذاری سیب زمینی های سرخ کرده مک دونالد با دیگران هستند. این اقدام خلاقانه دو دست مختلف را نشان می دهد که هنگام برداشتن سیب زمینی های سرخ کرده قوس های طلایی نمادین شرکت را تشکیل می دهند. عکس های کمپین که به وسیله عکاس و تدوین گر معروف، مارک سلیگر، گرفته شد، مشتریان را به سوی خود جذب کرد و باعث شد تا کمپین حضوری پایدار در همه پلت فرم ها، از پلت فرم های اجتماعی گرفته تا CRM، آگهی های تبلیغاتی خارج از خانه، تصاویر رستوران و حتی یک بیلبورد بالای سر شعبه اصلی و بزرگ مک دونالد در میدان تایم داشته باشد.همچنین در #NationalFrenchFryDay، مک دونالد با دادن یک ظرف سیب زمینی سرخ کرده همراه با هر سفارش McDelivery با Uber Eats، عشق را با طرفداران سیب زمینی سرخ کرده به اشتراک می گذاشت.دست اندرکارانمدیر ارشد بازاریابی: مورگان فلتلیمعاون بازاریابی، محتوای برند و جذابیت: کنی میچلرئیس ارشد محتوای برند: جولی ونگررئیس تجربه خرده فروشی: بتسی زورکمدیر جذابیت اجتماعی/تجربه مشتری: جو پیاسکوویمدیر برند و محتوا: کارن ادلندمدیر تجربه خرده فروشی: پاتریس دوانمدیر ارشد رسانه های ملی: جیمی کرینسکایمدیر روابط عمومی و جذابیت برند: ترنت استافوردمدیر عملیات تولید: جینی پوساداس ریسمدیر ارشد CRM: جینین اوگرنمدیر بازاریابی دیجیتال: اومر ناویدآژانس خلاقیت: We Are Unlimitedمدیر ارشد خلاقیت، DDB آمریکای شمالی: آری ویسمدیر ارشد خلاقیت، We Are Unlimited: تویگار بازارکایامدیر عامل، We Are Unlimited: کریس لوفلررئیس مدیریت امور مشتریان، We Are Unlimited: ملانی بهلینگرئیس استراتژی رسانه های اجتماعی، We Are Unlimited: لورا استاکرئیس خلاقیت، We Are Unlimited: مارک وگورسدستیار رئیس خلاقیت، We Are Unlimited: جاناتان پلیگو، سن کولندررئیس هنری، We Are Unlimited: شلبای تامورانویسنده، We Are Unlimited: راشل دوررئیس امور مشتریان، We Are Unlimited: کیت کرانسناظر امور مشتریان، We Are Unlimited: نیکا لانگومسئول اجرایی امور مشتریان، We Are Unlimited: چلسی چمبرلینتهیه کننده هنری، We Are Unlimited: جسیکا سوکولووسکیتهیه کننده اجرایی، We Are Unlimited: ماریان نیوتنتهیه کننده ارشد محتوا، We Are Unlimited: راس گرینبلتمدیر پروژه، We Are Unlimited: لارن لومسدنمدیر دیزاین، We Are Unlimited: آیا بائشندیزاینر ارشد، We Are Unlimited: مارکوس مک کویمدیر پروژه دیجیتال، We Are Unlimited: سارا فیلدینگرئیس خلاقیت، We Are Unlimited: جیم وایتنویسنده، We Are Unlimited: پاتریک وینگارناشر اجتماعی، We Are Unlimited: روما ریلمدیر تولید ارشد کسب و کار، We Are Unlimited: رایان هنتشمدیر ارشد استعداد، We Are Unlimited: میشل سانچزمسئول اجرایی امور مشتریان، We Are Unlimited: جاستین دوچنشرکت فیلمسازی: Mark Seliger Photographyفیلمبردار: مارک سلیگرتهیه کننده: کوکو نودساننماینده / تهیه کننده اجرایی: روت لویمسئول بایگانی و مدیر خدمات پس از تولید: راشل کروچاپگر / رتوشگر: سالواتوره فبریتدوین: We Are Unlimitedرئیس عملیات استودیو: جوری لندفیرتدوین گر و فیلمبردار: نیکلاس ماهرتهیه کننده تجهیزات: راشل لیرئیس موشن گرافیک: کریس گایآژانس رسانه: OMDمدیر عامل: سوزانا ارنستکارگردان، رسانه های اجتماعی: مارا مک نولتیاستراتژیست ارشد رسانه های اجتماعی: لیز وندناظر رسانه های اجتماعس: کلی مارتینناظر: مکس کلینداستراتژیست: بلیک استزکالدستیار کارگردان، گروه رسانه های فضای خارج از خانه: جو هانآژانس جذابیت مشتری: The Markrting Storeمعاون ارشد، مدیر ارشد خلاقیت: جیم ابایرئیس هنری: رایان اسمیت، جکی آولارنویسنده اصلی: سارا دیویسدستیار مدیر عملیات بازاریابی: مالوری تانوسناظر امور مشتریان: هانا مک کله لندآژانس بازاریابی دیجیتال: RAPPرئیس خلاقیت: کوین گریندستیار رئیس خلاقیت: آنا لی دوتیدستیار رئیس برنامه ریزی تجربه: مکس براونناظر امور مشتریان: آنیا مالوس-کیتزمن، کری روچکارگردان، مدیریت پروژه: امیلی دیویسآژانس روابط عمومی: WE Communicationsرئیس امور مشتریان: کریستن تامسونمدیر امور مشتریان: مدیسون کاشمنمسئول اجرایی ارشد امور مشتریان: ابی اسمیتمترجم: مرضیه فروتنwww.thedrum.com
خواندن این مطلب 3 دقیقه زمان میبرد