تبلیغات بازرگانی: اخیرا در آلمان روز به روز بر تعداد رستوران های فعال تا دیر وقت یا ۲۴ ساعته مک دونالد افزوده می شود. به منظور تبلیغ آن، مک دونالد از نوامبر ۲۰۱۸ یک کمپین جدید چاپی و خارج از خانه را راه انداخت. بازی حول تصویر ساعت به عنوان منبع الهام، باعث شد تا آژانس های تبلیغاتی Leo Burnett با همکاری Thjnk به نتیجه ای بسیار منحصر به فرد دست یابد: با نمایش طیف گسترده ای از محصولات فقط با استفاده از دیزاین مینیمالیستی، مک دونالد یک بار دیگر ثابت می کند که چرا هر لحظه از شبانه روز زمان خوبی برای بازدید از رستوران های آن و لذت بردن از یک Mac Big خوب، سیب زمینی سرخ کرده یا حتی یک مافین مک دونالد یا یک Sundae شکلاتی (شکلات با ویفر) است. نکته مهم این که همیشه زمان برای خوردن Sundae فریبنده داغ هست. مک دونالد اخیرا ۲۴ ساعته به مشتریان خدمت رسانی می کند.تبلیغات چاپی به وسیله آژانس تبلیغاتی Leo Burnett آلمان برای مک دونالد در حوزه غذا انجام شدند.دست اندرکارانآژانس تبلیغاتی: Leo Burnettف آلمان، Thjnkف آلمانمدیر ارشد خلاقیت: آندریاس پولی / Leo Burnettمدیر ارشد خلاقیت: آرمین یوهوم / Thjnkمدیر اجرایی خلاقیت: جوگ هافمنمدیر خلاقیت: فلورین فرهرهبر خلاقیت: گوستاوو ناردینیمدیران هنری / تصویرگران: گوستاوو ناردینی، مارکو سودانوامور مشتریان: نتی وبرمترجم: مرضیه فروتنwww.adsoftheworld.com
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد