تبلیغات بازرگانی: شرکت بهینه وزین با برند مهگل به مناسبت سالگرد ۲۵ سالگی خود کمپینی وسیعی را اجرا کرده است. در این کمپین آژانس ارتباط تصویر اشاره به عنوان طراح، مجری و ایده پرداز کنار برند مهگل قرار گرفته است. درباره این کمپین گفتگویی با غلامرضا امینی معاونت بازاریابی شرکت بهینه وزین و امین کشاورزی مدیرپروژه از آژانس اشاره داشتهایم که در ادامه میخوانید.کمپین جدید مهگل با چه هدفی اکران شده است؟ غلامرضا امینی: همانگونه که میدانید در بازه زمانی سالگرد ۲۵ سالگی شرکت بهینه وزین قرار داریم. اکنون شرکت بهینه وزین یک شرکت با سابقه و با تجربه و تخصص کافی در زمینه تولید انواع کره است. در طی این سالها سبد محصولات، کیفیت آنها و خدمات شرکت به نحوه قابل قبولی بهبود یافته است. اینک ما میخواهیم به مشتریان و همراهان همیشگی خودمان بگوییم که میخواهیم توانایی و تخصص خود را که به واسطه حمایت ارزشمند مشتریان به دست آمده به منظور ارتقاء سلامتی آنها به کار بگیریم.کمی درباره مسئله کمپین مهگل برایمان بگویید؟امین کشاورزی: با توجه به ورود رقبای جدید در بازار کره گیاهی و پیش بینی حجم تبلیغاتی قابل توجه رقبا در سال ۱۴۰۰ و عدم فعالیتهای ارتباطی در گروه کره در سالهای اخیر، شرکت بهینه وزین تصمیم گرفت که سال ۱۴۰۰ با قدرت در میان رقبا حاضر گردد.برای حل مسئله چه راهکاری ارائه شد؟کشاورزی: با توجه به مصادف شدن سالگرد ۲۵ سالگی شرکت ، این فرصت را مناسب دیدیم تا کمپینی با هدف آگاهی رسانی با تکیه برقدمت شرکت بهینه وزین به واسطه ی ۲۵ سال تخصص در تولید کره گیاهی اجرا کنیم.درباره کانسپت کمپین برایمان بگویید؟ امینی: محصول کره گیاهی غنی شده با ویتامین دی، یکی از جدیدترین محصولات شرکت بهینه وزین با برند مهگل بوده که بر اساس فناوری روز و برای اولین بار در کشور تولید میگردد. این محصول صرفاً با روغن آفتابگردان تولید میشود و سرشار از اُمگا ۶ و حاوی اُمگا ۹بوده و کاملا غیر تراریخته است. به واسطة عطر، طعم و قابلیت پخشپذیری بسیار مطلوبی که دارد، علاوه بر صبحانه، برای مصارف آشپزی نیز میتواند مورد استفاده قرار گیرد. اسیدهای چرب اشباعاین محصول ،کمتر از ۲۵ درصد و اسیدهای چرب ترانس آن کمتر از ۱ درصد است و به همین دلیل یک محصول کاملاً سلامت محور محسوب میشود. مصرف کره گیاهی غنی شده با ویتامین دی مهگل، به دلیل ارزش تغذیهای بالای آن، باعث ارتقاء سیستم ایمنی بدن میگردد. تمام این خواص سلامت محوری که دنیای مجموعه ما را شکل میدهد، حاصل اعتماد مشتریان به تجربه و تخصص شرکت بهینه وزین (مهگل) است.گروه مخاطبان اصلی این کمپین چه کسانی هستند؟ امینی: محصولات این شرکت هم در صبحانه و هم در آشپزی مورد استفاده قرار میگیرد و از این رو کلیه اعضای خانواده در تمام سطوح سنی مخاطبان این کمپین به شمار میآیند.برای کمپین از چه کانالهای ارتباطی استفاده کردید؟ امینی: کمپین ۲۵ سالگی مهگل در فاز اول در سه بُعد تبلیغات محیطی، تبلیغات نقطه فروش و تبلیغات آنلاین طراحی شده است. فازهای بعدی کمپین نیز در حال طراحی است و احتمالاً با اضافه شدن تبلیغات متحرک محیطی و رسانههای رادیو و تلویزیون ادامه خواهد داشت.کمپین تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟ امینی: کمپین با ابزارهای فعلی حداقل تا پایان تابستان ادامه دارد و بعد از آن با تغییر کانالهای ارتباطی در خدمت مخاطبان خود خواهیم بود.درباره فرآیند اجرا کمپین برایمان بگویید؟کشاورزی: با توجه به استراتژی ارتباطی در جهت حداکثر سازی آگاهی رسانی به مخاطبین هدف، از رسانههایی همچون محیطی، دیجیتال و تبلیغات نقطه فروش استفاده بردیم. با این استراتژی، آگاهی رسانی به مخاطبین با تبلیغات محیطی شروع و در نقاط فروش کامل تر و رسانه دیجیتال نیز باعث ایجاد سینرژی در طول کمپین می شود.درباره طراحی شعار و تصویر توضیح بفرمایید؟کشاورزی: شرکت بهینه وزین اولین تولید کننده کره گیاهی در ایران است که ۲۵ سال به صورت حرفهای روی کره گیاهی فعالیت میکند. با توجه به این دو موضوع، شعار این کمپین یعنی" دنیای ما، دنیای کره است" شکل گرفته است. طرح مسترویژوال این کمپین نیز با تمرکز روی کرهی زمین برای به تصویر کشیدن دنیای کرهها و با تمرکز ویژه روی محصول مهم این شرکت یعنی کره سفره غنی شده با ویتامین D شکل گرفت.
خواندن این مطلب 3 دقیقه زمان میبرد