تبلیغات بازرگانی: جورجیو آرمانی (Giorgio Armani) طراح نامدار ایتالیایی در اوایل تابستان امسال مراسم رونمایی از آثار جدیدش را در پتیت پالاس یا قصر کوچک از موزههای مشهور پاریس برگزار کرد. یکی از حاضران در این مراسم مهتاب کرامتی بازیگر سرشناس ایرانی بود.حضوری که برنامهریزی و هماهنگی آن توسط شرکت فورمایند (fourmind) انجام شده بود.فرید شکریه مدیرعامل شرکت فورمایند درباره حضور مهتاب کرامی در کنار برند آرمانی گفت:هدف از این اقدام افزایش آگاهی مخاطبان ایرانی نسبت به برند آرمانی بود. آرمانی با دعوت مهتاب کرامتی به مراسم رونمایی آثارش به همگان اعلام کرد که نمایندگی رسمی در ایران دارد. مهتاب کرامتی تنها نمایندهی مسلمان و با حجاب در این مراسم، لباسی با برند آرمانی به تن کرده بود.این حضور با بازخوردهای بسیار روبرو و جورجیو آرمانی موسس و بنیانگذار برند آرمانی عکس خود و مهتاب کرامتی را در صفحه شخصیاش استوری کرد. کرامتی در این مراسم با بزرگانی از عرصههنر و فشن مانند نیکول کیدمن و جورجیو آرمانی دیدار و عکسی به یادگار در کنار آنها ثبت کرد. عکسها هم با بازخوردهای بسیاری همراه بود و رسانههای مختلفی آنها را پوشش دادند. فورمایند نیز تصاویر را در صفحه اینستاگرامی آرمانی در ایران و شرکت اصلی منتشر کرد. روند اجرا شده برای این پروژه به گونهای پیش رفت که هم آرمانی و هم فورمایند به اهداف از پیش تعیین شده رسیدند. تمامی هماهنگیها برای حضور مهتاب کرامتی در مراسم با برنامهریزی و طراحی شرکت فورمایند صورت گرفته است.tablighatbazargani.ir- نرگس فرجی
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد