تبلیغات بازرگانی:در کتاب سرخ و سیاه، مجموعه ای از نمونه آگهیهای دهههای ۳۰،۴۰ و ۵۰ گردآوری شده است. آگهیهایی که توسط نسل پیشرو تبلیغات ایران، خلق شدهاند. نسلی که در خلق درخشان ترین و ماندگارترین آگهیهای تبلیغاتی ایران زمین؛ نقش بسزایی داشتهاند. نسلی که به عنوان پایهگذاران تبلیغات نوین در کشورمان شناخته میشوند. به گفته گردآورنده کتاب، شاهین ترکمن: آگهیهای انتخاب شده در این کتاب، به دورهای باز میگردند که تبلیغات چاپی در روزنامه با دو رنگ سرخ یا همان قرمز و سیاه منتشر میشدند. همین نکته مهم باعث شد تا کتاب: سرخ و سیاه نام گذاری شود. نامی که با توضیح "سه دهه تبلیغ به روایت سیته تکمیل شده است. لازم به ذکر است، کتاب سرخ و سیاه با یادداشتهای اساتید معتبر تبلیغات ایران مزین شده است. همچنین مجموعه کارهای انتخاب شده در این کتاب به دو دورهی کاری آژانس آوازه وسیته مربوط میشود. در مجموع کتاب سرخ و سیاه؛ سه دهه تبلیغ به روایت سیته؛ به همت انتشاراتسیته در سال ۱۳۹۶ منتشر شده است. انتشارات سیته در مورد این کتاب گفته است: "چاپ کتاب سرخ و سیاه ادای دین به پایه گذاران شرکت سیته است؛ نسلی که برخی از آنان دیگر در میان ما نیستند و باقی هم سالهاست که کار نمیکنند و یا در خلوتی همچنان مشغول به کارند، کار دل. یاد و خاطرهی همهی آنان و کارهایشان گرامی باد." tablighatbazargani.ir-نرگس فرجي
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد