تبلیغات بازرگانی: نسل دیجیتال، نسل هزاره، نسل ایگرگ یا نسل وای به محض آنکه چشم گشود، خود را در دنیای فن آوری دید. کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، آی پاد، اینترنت و بسیاری از تکنولوژیهای مسحور کننده، وسایل ابتدایی این عصر و این نسل بود. نسل جدید با بازی سروکار داشته و از این طریق راحتتر با مفاهیم آشنا میشوند. هلن راتلج در کتاب ارزشمند، چرا بازیها برای کار و کسب سودمند هستند، از نمونههای فراوانی مثال میزند که با به کارگیری بازی ما را از مخاطرات فراوان نجات میدهد، به علاوه یادگیری علم و مهارت را بیش از پیش تقویت و تحکیم میبخشد. در این کتاب آمده؛ بازیها شما را برای ریسک پذیری و آزمون چیزهای جدید تشویق میکنند. هر گونه ترس از شکست را فرو مینشانند و میگویند مشکلی نیست، میتوانید بازی را دوباره انجام دهید. میآموزیم که از شکست نهراسیم و بر آنها غلبه کنیم. پیام ناخودآگاه این است که مشکلات برابر با فرصتهایی برای پیشرفت است. کتاب مورد نظر در ده فصل تدوین شده است. در این فصلها نویسنده به بررسی چرایی و چگونگی بازیها جدی میپردازند. همچنین در کتاب آمده، با بازیهای جدی چه کاریهای میتوانید، انجام دهید؟ و…کتاب مورد نظر؛ توسط حسین وظیفه دوست، پرویز درگی، سجاد خزائی و آمنه قهرمانی ترجمه شده و به همت انتشارات بازاریابی چاپ و منتشر شده است. این کتاب به علاقه مندانی که بطور جدی خواهان تمایز سازمانشان نسبت به سازمانهای دیگر هستند، پیشنهاد میشود. tablighatbazargani.ir-نرگس فرجي
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد