تبلیغات بازرگانی: مقالات و کتابهای متعددی در مورد خلاقیت خواندهایم که هر کدام رویکرد متفاوتی نسبت به توسعهی ایدهی خلاق داشتهاند. بعضی معتقدند که کار خلاقانه کار گروهی است و گروهی اعتقادی به کار گروهی ندارند، برخی معتقدند کار خلاقه طی پروسهای خاص انجام پذیر است و برای آن راهکارها و سیستمهایی برای خلاقیت پیشنهاد میدهند و گروهی خلاقیت را کاملا لحظهای و مانند جرقهای خلق الساعه توصیف میکنند. کتاب " هگارتی از خلاقیت میگوید، هیچ قاعده و قانونی در کار نیست" نوشته جان هگارتی و ترجمهی نورا موسوی نیا، موضع گیری خاصی در رابطه با روشهای توسعهی خلاقیت ندارد، بلکه انجام کار خلاقه را در بایدها و نبایدها توضیح میدهد. به عبارتی، چه کارهایی انجام دهیم و چه کارهایی انجام ندهیم تا به کار خلاقانهی ما آسیبی وارد نشود. این کتاب نکات جذابی برای تولید آگهی خلاقانه پیشنهاد میکند. کتاب مورد نظر در ۱۷۶ صفحه توسط انتشارات سیته منتشر و در بازار موجود است.tablighatbazargani.ir- نرگس فرجی
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد