تبلیغات بازرگانی: بسیاری از گونههای جانوری قرار گرفته در معرض خطر انقراض ممکن است تا زمان انقضای این کارتهای اعتباری منقرض شوند. مسترکارت با مشارکت سازمان غیر انتفاعی حفاظت از محیط زیست «Conservation International»، تاریخ انقضای کارتهای اعتباری خود را به ابزاری برای آگاهی رسانی درباره اهمیت حفظ محیط زیست تبدیل میکند.پروژه فوق این امکان را برای مصرف کنندگان فراهم میآورد تا در رلستای کمک به حفاظت از زیستگاههای حیات وحش کمک مالی کنند. از جمله این زیستگاهها میتوان به زادگاه بسیاری از گونههای حیاتی در معرض خطر انقراض اشاره نمود.در سرتاسر جهان، نابودی زیستگاهها بیشترین خطر را برای حیات وحش به دنبال دارد. از آن جا که روز به روز بر تعداد افراد متمایل به حفظ حیات وحش و محیط زیست افزوده میگردد، این پروژه فرصتی را برای مصرف کنندگان فراهم میکند تا در اقدامات بین المللی Conversation برای حفاظت از زیستگاههای بسیاری از گونههای در معرض خطر انقراض جهانی، از جمله پنگوئن سوندا، فیل جنگلهای آفریقا، میمون پشمالوی دم زرد پرو و میمون پوزه دار طوقی سیاه و سفید مشارکت داشته باشند.آژانس تبلیغاتی مک کین ایالات متحده آمریکا این کمپین تبلیغاتی را برای مستر کارت راه اندازی کرده است.
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد