تبلیغات بازرگانی: مسترکارت که فکر میکرد قرار است کار خوبی انجام دهد، وعده داده بود در ازای هر گل مسی و نیمار در جام جهانی، دههزار غذا به کودکان گرسنه بدهد. اما مثل خیلی از کمپینهایی که نمیدانید قرار است محبوبیت برندتان را خدشهدار کند، این کمپین منتقدان زیادی داشت و خیلیها، از جمله مربی تیم برزیل یعنی تیته به آن اعتراض کردند. بعد از این اعتراضهای فراگیر، مسترکارت رسما اعلام کرد که کمپین را اجرا نخواهد کرد و تا پایان سال میلادی جاری، یک میلیون غذا را در برنامهاش خواهد داشت و این رقم علاوه بر چهارصد هزار غذایی است که تا به حال در این کمپین کمک کرده است.»مترجم: نازنين کي نژادwww./global.espn.com
کمتر از یک دقیقه