تبلیغات بازرگانی: این اتفاق به ندرت رخ می دهد که طبیعت تصمیم بگیرد از یک برند پشتیبانی کند اما در تاریخ ۲۶ دسامبر سال ۲۰۱۹، خورشید و ماه دست به دست هم دادند تا در قالب یک کسوف که هر پنج نسل یک بار رخ می دهد پدیده ای را خلق کنند که شباهتی با لوگوی مسترکارت، این بار در آسمان، دارد. در چنین روزی کسوف در عربستان سعودی، قطر، امارات متحده عربی، عمان، جنوب هند، سریلانکا، اندونزی و مالزی قابل مشاهده بود. این خورشیدگرفتگی در دو نقطه خاص آینه ای تمام عیار از لوگوی مسترکارت بود در نتیجه شرکت تصمیم گرفت تا از فرصت فوق برای ایجاد هماهنگی با صحنه تماشایی قرن بهره ببرد.در پی وقوع این رویداد نجومی قیمت ها در وبسایت شریک مسترکارت، www.Noon.com همزمان با کم فروغ شدن خورشید کاهش یافتند. به عبارت دیگر، با کاهش توانایی مشاهده خورشید، شاهد افت تدریجی قیمت ها در وبسایت نیز بودیم. وقتی که میزان خورشید گرفتگی به ۹۷٪ رسید، صاحبان مسترکارت ۹۷٪ تخفیف هنگام خرید انواع محصولات شرکت را دریافت کردند اما این اتفاق فقط چند دقیقه طول کشید. با کنار رفتن مجدد ماه از روی خورشید، قیمت ها بار دیگر افزایش یافتند تا این که کسوف و حراج همزمان با هم تمام شدند. جهان ۱۷۲ سال است که «کسوف حلقه آتش» را به خود ندیده است و کمتر از ۱۰۰ سال دیگر نیز امکان مشاهده چنین کسوفی وجود ندارد بنابراین این فرصت دیگر برای ما تکرار نخواهد شد. از آن جا که این خورشید گرفتگی در دو لحظه مختلف لوگوی مسترکارت را در آسمان به تصویر می کشید، این شرکت به دو نفر برنده خوش شانس که دقیقا در این لحظات خاص تلاقی ماه و خورشید دست به خرید زدند، جوایزی استثنایی و خارق العاده را هدیه می دهد. برای خلق هیجان فروش در منطقه، مسترکارت از قبل قرارداد اکران آگهی تبلیغاتی در شلوغ ترین فضاهای تبلیغاتی در امارات متحده عربی را امضا کرد. در همین حال یک سری کارهای خلاقانه دیجیتال و چاپی نیز انجام شدند.مرضیه فروتنwww.bestadsontv.com
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد