تبلیغات بازرگانی: شیوع ویروس کرونا یک مساله تک بعدی نیست و جنبههای مختلفی از زندگی مردم از جمله کسب وکارها را تحت تاثیر قرار داده است. کسب وکارها در شرایط حساس کنونی همگی به دنبال ارائه راهکارهای مفید برای خروج از بحران پیش آمده هستند. شرکت پژوهش بازار و رسانه امروز emrc نیز در شرایط حساس کنونی در تلاش است، مانند قبل قدرتمند و متعهدانه به وظایف خود عمل کند. این شرکت براساس برنامهریزی دقیق تمام فعالیتهایی که پس از بحران میتوان اجرایی کرد را به تعویق انداخته و پس از عادی شدن شرایط آنها اجرایی خواهد کرد. در این میان emrc وظایفی در قبال مشتریان دارد که باید در شرایط کنونی مسئولانه به آنها عمل کند. در این حالت emrc با رعایت کامل اصول بهداشتی و با تدبیر تعهدات خود را در قبال مشتریان اجرایی خواهد کرد.emrc به عنوان یکی از معتبرترین شرکتهای تحقیقات بازار در ایران روزانه، اطلاعات دقیقی از بازار تهیه و در اختیار کسب وکارهای حوزههای مختلف قرار میدهد. بنابراین نقش این شرکت به عنوان هدایتگر کسب وکارها بسیار مهم است. emrc این نقش مهم را قدرتمند، مسئولانه و متعهدانه در هر شرایطی اجرایی خواهد کرد.tablighatbazargani.ir- نرگس فرجی
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد