بدون دسته بندی

مدل سازی تحقیقات در دانشگاه ملبورن

تبلیغات بازرگانی: آگهی تبلیغاتی «با ملبورن ممکن شد» دانشگاه ملبورن جایزه برتر را در grand prix مجموعه خلاق اتحادیه رسانه های خارج از خانه (OMA) کسب کرد.فعالیت در پلتفرم های خارج از خانه متعدد (OOH)، باعث شد تا کمپین به مدل سازی نسخه هایی از پروژه های تحقیقاتی بپردازد که اخیرا به وسیله دانشگاه هدایت شده بودند. «نمایشگاه رایگان» به ایستگاه های اتوبوس و دیگر پلتفرم های خارج از خانه به عنوان میزبان مجموعه ای از سازه ها شامل سلاح ها و بازو های رباتیک، «برنج فوق العاده خوب» و نمایش اندام های مصنوعی بدن انسان نگریست. هر یک از این ارائه ها با یک ترانه و آهنگ همراه بود که اهمیت و پس زمینه هر قطعه را توضیح می داد.به گفته مدیر عامل ‌OMA، چارمین مولدریچ، در حالی که بیش از ۱۵۰ کمپین برای شرکت در این رقابت ارائه داده شدند، کار دانشگاه ملبورن به درستی نمونه های خلاقانه تبلیغات خارج از خانه را به تصویر کشید.

به اعتقاد او، کمپین «با ملبورن ممکن شد» بدون شک بهترین مثال درباره استفاده از پتانسیل کامل فضای خارج از خانه توسط تبلیغ کنندگان باهوش، جذب مخاطبان از طریق پلتفرم های متعدد، اجرا به وسیله تلفن همراه و خلق یک تجربه تعاملی به شمار می رود که مخاطبان را در خود غرق می کند.مولدریچ همچنین در مورد طرز رفتار «با ملبورن ممکن شد» در مسیر جلب توجه رهگذران و سوق دادن مخاطبان به جستجو برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سازه ها اظهار نظر کرد.مرضیه فروتنwww.adnews.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا