تبلیغات بازرگانی: شاید به نظر برسد که هاینز با حک عدد ۵۷ بر روی بطری های سس کچاپ خود قصد اعلام تعداد محصولات متنوع این برند در بازار را دارد، اما واقعیت چیز دیگری است.در حقیقت بیش از ۵ هزار محصول مختلف زیر چتر هاینز به دست مصرف کنندگان می رسند.بنابراین واقعا این شماره معروف ۵۷ از کجا آمده است؟ریشه همه چیز به فکر و ایده موسس همنام شرکت، هنری هاینز، بر می گردد.با مراجعه به اطلاعات مندرج در وبسیات برند در می یابیم که هنری در بازگشت از نیویورک سوار بر قطار در سال ۱۸۹۶ میلادی، متوجه یک عبارت تبلیغاتی شد.عبارت تبلیغاتی «۲۱ شیوه نمایش»، هنری را به این فکر واداشت که تکنیک تبلیغاتی فوق کاملا مبتکرانه و هوشمندانه است.در آن زمان تعداد محصولات هاینز به بیش از ۶۰ مورد می رسید اما هنری این شماره را دوست نداشت.در عوض، او ۵۷ را به عنوان شماره شانس خود انتخاب کرد.از آن زمان به بعد، شعار «۵۷ نوع محصول مختلف» در کل تبلیغات هاینز مورد استفاده قرار گرفت.با وجود گذشتن تعداد محصولات متنوع برند از مرز ۵۷۰۰ عدد، شماره شانس همچنان بر روی بطری های سس هاینز، جا خوش کرده است.در ادامه صادقانه بگوییم، ۵۷ حتما شماره شانس هاینز بوده است، زیرا امروزه شاهد موفقیت فراوان شرکت در سطح بین المللی هستیم.توجه به محل حک عدد ۵۷ بر روی بطری سس می تواند بسیار مفید باشد زیرا به شما کمک می کند تا با قرار دادن انگشت بر روی آن شماره، بیشتر، سریع تر و راحت تر از قبل بر روی هر نوع ماده خوراکی سس بریزید. این راز کوچک در طراحی بطری های سس کچاپ هاینز نهفته است. این مکان اسرار آمیز و جذاب را می توانید بر روی گردن بطری (آن قسمت از بطری که در بالا باریک می شود) بیابید.همه این سال ها ما به اشتباه بطری را از پایین می گرفتیم و تکان می دادیم. حالا با بهت و حیرت متوجه شدیم که روش درست استفاده از بطری سس کچاپ هاینز به چه شکل بوده است.tablighatbazargani.ir-مرضیه فروتنwww.thesun.co.uk
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد