تبلیغات بازرگانی:Skype در حال حاضر تازه ترین برندی است که با انتقادات نسبت به هویت بصری جدید خود رو به رو می شود.برای طراحی لوگوی جدید خود، این اپلیکیشن رنگ های آیکون قدیمی خود را معکوس کرد. بنابراین حرف «S» اکنون به رنگ سفید درآمده و با یک پس زمینه آبی رنگ و ظاهری شبیه به حباب در تناقض است.برندینگ مطابق با «Fluent Design System» (سیستم دیزاین روان) مایکروسافت دیزاین شد و انتظار می رود که در هفته ای آتی بر روی همه پلتفرم های Skype ظاهر گردد.ظاهرا برخی کاربران این تازه شدن را احساس نمی کنند. با دیدن لوگوی جدید حس برخورداری از شباهت بیش از حد به آیکون «Facebook Messenger» در آن ها شکل می گیرد که در نگاه نخست تمایز قائل شدن بین دو نرم افزار را سخت می کند.گذشته از این انتقاد، کاربران رسانه های اجتماعی تصریح کرده اند که این نماد «پف کرده و با اضافه وزن» به نظر می رسد. مثل اصلاحات اساسی Snapchat، برخی کاربران به دلیل تغییر لوگو، گزینه حذف نرم افزار را مد نظر قرار داده اند.مترجم: مرضیه فروتنwww.designtaxi.com
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد