تبلیغات بازرگانی: اگر سخنان همه افراد پیرامون لزوم حفظ فاصله در اجتماع هنوز در اذهان مردم حک نشده است، قوس های طلایی مکدونالد با تغییر شعار از عشق (lovin) به حرکت (movin)، از عهده انتقال این پیام بر می آیند.مکدونالد برزیل با تغییر تصویر پروفایل خود در فیسبوک و جدا کردن دو قوس طلایی لوگوی خود از هم، این طور وانمود می کند که دو کاراکتر دور از هم می ایستند.ترفند فوق با امید به ترغیب مشتریان در طور دوران همه گیری بیماری ویروس کووید ۱۹ به کار برده می شود. در نتیجه احتمال گسترش ویروس کرونا جدید کاهش می یابد.این اقدام پس از حرکت برگرکینگ فرانسه انجام شد که با تغییر نشان Home of the Whopper به Stay Home از مشتریان خواست تا در خانه بمانند.در انگلستان، یکی از شعبه های مکدونالد نیز از مشتریانش می خواهد تا با ایستادن در فضاهای تعیین شده آن سوی نوار قرمز بر روی خطوط مشخص، مسئولیت اجتماعی را رعایت کنند.مکدونالد در ایالات متحده آمریکا قصد دارد تا فقط غذا را دم درب منازل تحویل دهد و از فرانشیزها نیز خواسته است تا از این تقاضا پیروی کنند. مشتریان علاقمند به برگر «Big Mac» و سیب زمینی سرخ کرده همچنان می توانند از طریق تحویل آن ها دم درب منزل یا دریافتشان در خودرو، از غذای دلخواه خود لذت ببرند.مرضیه فروتنwww.designtaxi.com
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد