تبلیغات بازرگانی: مشارکت میان نایک و ستاره لس آنجلس لیکرز، لبرون جیمز، هفده ساله شد. هفده سال پیش جیمز کودکی از شهر «اکرون»، در اوهایو بود که گام در مسیر موفقیت نهاد.در حالی که سابقه همکاری های میان این دو به کمپین های متعدد در گذشته بر می گردد، الهام بخش ترین و در همین حال تازه ترین کمپین آن، طرفداران را به آغاز دوران فعالیت حرفه ای لبرون جیمز ارجاع می دهد.بینندگان با شروع فعالیت های این بسکتبالیست معروف همگام و سپس با تلاش های او در راستای استفاده از موفقیت خود برای حمایت از دانش آموزانی با پیش زمینه هایی شبیه به او آشنا می شوند. از جمله این اقدامات می توان به افتتاح یک آموزشگاه در شهر اکرون اشاره کرد.او شروع کردن از صفر را واقعا خاص می داند.جیمز در توییتر نوشت: «هفده سال پیش نایک به کودکی از شهر اکرون یک شانس بزرگ داد. پس از هفده سال به کمک این برند امکان ایجاد این فرصت ها برای ۱۴۰۰ کودک در اکرون فراهم شد.»طرفداران این ستاره به دلیل تمرکز جیمز بر روی موضوع آموزش، او را تحسین کردند.یکی از کاربران توییتر او را تشویق به ادامه این راه می کند تا کودکان بتوانند آینده بهتری را برای خود و جهان بسازند.کاربر دیگری از جیمز بابت تاثیر همیشه مثبت و الگوی واقعی او برای بسیاری از کودکان در سرتاسر جهان سپاسگزاری کرد.مرضیه فروتنwww.designtaxi.com
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد