تبلیغات بازرگانی: پوشیدن ژاکت های مخصوص کریسمس با طرح های ویژه، خود به یک سنت در فصل تعطیلات تبدیل شده اند اما در دوران کرونا این ژاکت ها با کارکردی دوگانه به عنوان یک وسیله ایمنی در برابر کووید-۱۹ عمل می کنند.در قالب یک کمپین، محصول آژانس تبلیغاتی «MullenLowe»، یک برند فعال در عرصه امنیت خانه به نام «Simplisafe» نسخه ای اختصاصی از سوییشرت زمستانی را با هدف حفظ فاصله مناسب از دیگران طراحی و تولید کرده است. این لباس آنقدر زننده نیست که فورا دیگران را از خود براند. مثل برند Simplisafe، این ژاکت با استفاده از یک نوع فناوری مدرن پیشرفته با نزدیک شدن بیش از حد دیگران به فرد مورد نظر به آن ها هشدار می دهد. با ورود یک دوست یا یکی از اعضای خانواده به مرزهای محیط امن یک متر و هشتاد سانتی متر در اطراف کاربر، آژیر های تعبیه شده بر روی ژاکت بلافاصله شروع به زنگ زدن می کنند تا به آن ها هشدار دهند که عقب بنشینند.این برند اقدام به تبلیغ ژاکت فوق در یک وبسایت اختصاصی به آدرس sweater.simplisafe.com کرده است. با هدف کمک به خانواده های فقیر و نیازمند در دوران شیوع ویروس کرونا، Simplisafe دست به تولید تعداد محدودی پلیور برای مصرف کنندگانی زده است که به «صندوق کمک به تامین اجاره بها مسکن در آمریکا» کمک های مالی می کنند.متاسفانه ژاکت های اهدایی زشت هستند و عملکرد هشدار فقط در نمونه های اولیه ای وجود دارد که آژانس تبلیغاتی MullenLowe برای کمپین تهیه و تدارک دیده است اما افراد مسلط به فناوری مدرن می توانند همه جزئیات مربوط به روش اضافه کردن آژیر های شخصی مخصوص به خود را در وبسایت کمپین بیابند.tablighatbazargani.ir-مرضیه فروتنwww.adage.com
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد