تبلیغات بازرگانی: اکتبر ماهیست که همگان را به یاد نماد روبان صورتی میاندازد. روبانی که توسط "شارلوت هیلی" به منظور اطلاع رسانی در مورد سرطان پستان در سرتاسرجهان به اهتراز درآمد. سرطان پستان یکی از شایعترین علل مرگ و میر زنان در سراسر جهان است. بیماری خاموشی که با یک خوآزمایی ساده در هر ماه میتوان آن را تشخص و به متخصص مراجعه کرد. خودآزمایی یا همان معاینهی شخصی هیچ هزینه اقتصادی ندارد فقط لازم است که زنان هر ماه با خود قراری بگذارند. قراری در مقابل آینه. همان قراری که برند مای لیدی و خیریه بهنام دهش پور چندسالی ست برای آگاهی بخشی نسبت به آن کمپینهای را طراحی و اجرا میکند. امسال نیز مصادف با ماه اکتبر، مای لیدی و خیریه بهنام دهش پور از کمپین "قرار در آینه " که با هدف آگاهی بخشی نسبت به سرطان پستان طراحی شده، رونمایی کردند.در این کمپین مای لیدی وخیریه بهنام دهش پور از تمام زنان در اقصی نقاط ایران با هر طبقه اجتماعی و اقتصادی میخواهد که دو روز پس از پایان عادت ماهیانه در مقابل آینه قرار بگیرند و خودآزمایی را که برند در صفحه اجتماعی خود توضیحات جامعی از آن را منتشر کرده، انجام دهند. در این کمپین از مخاطبان خواسته شده در ماه زمانی را صرف سلامتی خود کنند تا با تشخیص به موقع مانع از رشد سرطان پستان شوند.مای لیدی وخیریه بهنام دهش پور برای این کمپین ویدیوی را نیز آماده و در شبکههای اجتماعی منتشر کردهاند. در این ویدیو نیز مخاطبان برای حضور درکمپین دعوت شدند. برند از طریق این ویدیو از زنان ایرانی میخواهد که در نشر پیام مهم آگاهی بخشی نسبت به سرطان پستان سهیم شوند و ویدیو و پیام را بازنشر و یا دوستانشان را در زیر پست منشن کنند.کمپینی که پیام آن توسط مخاطبان اصلی برند و اینفلوئنسرها در شبکههای اجتماعی درحال بازنشر است. پیامی مهم که اگر بتوان آن را تبدیل به فرهنگی در جامعه کرد، به افزایش سلامتی زنان ایرانی کمک بسزایی خواهد شد.tablighatbazargani.ir- نرگس فرجی
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد