تبلیغات بازرگانی: خرید از یک فروشگاه به طور سنتی با تجربه ای فیزیکی پیوند خورده اما آدیداس راهی برای ترکیب خرید درون فروشگاهی و دیجیتال پیدا کرده است. دیوار کفش مجازی «adiVerse» یک نمونه ابزار نمایش فیزیکی محصولات بر روی قفسه به شمار رفته اما در عین حال این حرکت به طور مجازی انجام میشود. با استفاده از توان محاسباتی اینتل، فناوری صفحه نمایش لمسی و رندر سه بعدی، خریداران میتوانند محصول را از قفسه مجازی انتخاب کرده، آن را از هر زاویه ای بررسی کرده، چرخانده، بزرگنمایی کرده و به محصولات بیشتر، فناوری اطلاعات و محتوای مربوطه دسترسی یابند. تجزیه و تحلیل ویدئویی از سوی فرد یا منبعی ناشناس امکان کسب تجربه ای شخصی و بهره برداری از خدمات مرتبط با ارزش افزوده را برای خریداران فراهم میکند. مصرف کنندگان همچنین میتوانند محصول را به کمک تحقیقات تبلت محور بخرند.
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد