تبلیغات بازرگانی: برند اُمو فعالیتهای تبلیغات و بازاریابی خود را از سرگرفته است. این برند، برای حضور دوباره، برنامههای مختلفی را در حال اجرا و برنامهریزی دارد. گروه dnaunion در مسیر ایدهپردازی و اجرای فعالیتهای تبلیغات دیجیتال، برند اُمو را همراهی میکند.تسخیر فضای بیشتر در سبد کالایی خانوارهاغزاله سداد مدیر مارکتینگ هوم کر شرکت یونیلیور درباره اُمو گفت: «اُمو پس از مدتی کوتاه، فعالیت خود را در فضای مجازی، بهخصوص اینستاگرام، آغاز کرده است. در این فعالیتها صفحۀ اینستاگرام برند دوباره فعال و محتواهای متناسبی با محصول مایع لباسشویی بارگذاری و منتشر شده است. اکران بنرهای تبلیغاتی در پری رول در پیجهای مرتبط، ازجمله فعالیتهایی است که در فضای مجازی اجرایی کردهایم. در حال حاضر، در سریال خسوف که از نماوا منتشر میشود نیز تبلیغاتی را در حال اجرا داریم. همچنین، لوگوی اُمو در تبلیغات محیطی سریال خسوف نیز حضور دارد و مخاطبان آن را مشاهده میکنند. در همین راستا، پیج اختصاصی اُمو با حضور تمامی محصولات، در دیجیکالا نیز راهاندازی شده است. اُمو برندی قدیمی از استرالیاست که از همان ابتدا در حوزۀ شویندهها ادعای لکهبری قوی را داشته است. بر همین اساس، برای شروع دوبارۀ فعالیتهای تبلیغاتی برآن شدیم که به مخاطبان، قدمت و مزیت مهم اُمو را یادآور شویم. ویدئوی قدیمی که در صفحۀ اینستاگرام اُمو مشاهده میکنید، بر همین اساس برنامهریزی و تهیه شده است. در راستای انتشار ویدئو، سئوالاتی نیز طراحی و از مخاطبان پرسیده شد. چنین سئوالاتی باعث شد مخاطبان به دیدن ویدئو ترغیب شوند.
در محتوای تولیدی بر محصول مایع لباسشویی تمرکز کردهایم؛ چراکه اُمو با توجه به نیازهای مخاطبان در تولید محصول خود بازنگری کرده و فرمولاسیون آن را تغییراتی داده است. محصول موردنظر با بستهبندی جدید دوباره به بازار معرفی شد. محصول بازنگریشده از لحاظ قیمتی نیز با توجه به نیاز مخاطبان بهبود یافت و چنین عملکردی باعث شد که در سبد محصولی خانوارهای بیشتری جای بگیریم. فعالیتهای گستردۀ تبلیغاتی اخیر نیز با توجه به همین موضوع و با هدف یادآوری نام برند در ذهن مخاطبان اجرایی شده است. در پستهای منتشرشده نیز دربارۀ مزیتهای محصول به مخاطبان اطلاعاتی را دادیم. گفتگویی با مصرف کنندگان نیز صورت گرفته و ما از آنها درخواست کردیم که پس از مصرف محصول، از تجربیاتشان با مخاطبان صحبت کنند. فعالیتهای تبلیغاتی تا مدتی با تمرکز بر محصول مایع لباسشویی ادامه خواهد داشت.امو با قدرت لکه بری موثر در کنار پدر و مادر ها حضور دارد تا به آنها این اطمینان خاطر را داده تا بدون نگرانی از کثیف شدن لباس ها به فرزندان خود این اجازه را بدهند که آزادانه بازی کرده و زندگی را تجربه کنند.
]برقراری ارتباط بهتر با مخاطبانتیم خلاقیت و ایدهپردازی از گروه dnaunion دربارۀ فعالیتهای اخیر برند اُمو گفت: «پس از بررسی دقیق بازار و وضعیت رقبا برنامهای به تیم مارکتینگ اُمو برای اجرا در فضای دیجیتال ارائه شد. برنامههای موردنظر با هدف یادآوری نام برند در ذهن مخاطبان و با تمرکز بر رسانۀ اینستاگرام طرحریزی شد. در محتوای تولیدی برای اینستاگرام، سعی شد بر آموزش نکات شستوشو و بیان مزیت رقابتی اُمو و قدرت لکهبری محصول تمرکز شود. فعالیتهای موردنظر براساس دو محور طراحی شدهاند. در محور یک بر محصول و نکات آموزشی مرتبط با آن متمرکز شدهایم. در محور دوم سعی داریم ارتباط احساسی بهتری میان برند و مخاطبان برقرار کنیم و به مخاطبان بگوییم: "اُمو در کنار خانوادههاست و به آنها میگوید: اجازه دهید که کودکان آزادانه و خلاقانه بازی کنند و نگران کثیفی لباسهای آنها نباشید." در این فعالیتها، خانوادههایی را که دارای فرزند هستند هدف قرار دادهایم. این روزها نیز با شیوع کرونا بسیاری از خانوادهها وقت بیشتری را در خانه میگذرانند و بهتر از هر زمانی میتوانند برای کودکان وقت صرف کرده و به آنها در رشد و شکوفایی استعدادهایشان کمک کنند. اُمو نیز همراه خانوادههاست و آنها را در این مسیر همراهی میکند. در این سری از فعالیتها اُمو در تلاش است که رابطۀ خوب و درستی با مخاطبان برقرار کند و آنها را از مسیری که در شستوشوی درست باید در پیش بگیرند و نحوۀ استفادۀ درست از مایع لباسشویی، مطلع کند. در همین راستا، اینفلوئنسرهایی به ما کمک کرده و از طریق طرح سئوالاتی، ذهن مخاطبان را با هدف اُمو درگیر کردهاند.کلیدواژه: اُمو، dnaunion، مارکتینگ، اینستاگرام، خلاقیت، مزیت رقابتی