
تبلیغات بازرگانی: این کمپبن صلیب سرخ ایرلند عمدا با media placement (قرار دادن رسانه ها) مشتمل بر رسانه های مطبوعاتی، فضای باز و آنلاین، در راستای تاکید بر روی فضای داخل خانه ها و ساختمان ها و بهره برداری بهتر از آن، از فضای خالی موجود در رسانه ها استفاده بد می کند. هدف انتقال این پیام است که اگر شما فضایی دارید که می توانید برای استفاده بهتر، آن را مورد بهره برداری قرار دهید، آن را به یک پناهنده سوری امانت دهید. در نهایت آن فضای خالی می تواند به تغییر شرایط بد زندگی یک پناهنده منجر شود.شاخه: امور خیریهمشتری: صلیب سرخ ایرلندآژانس تبلیغاتی: Havas دوبلینکشور: ایرلنددست اندرکارانمدیر خلاقیت: گری بویلان، آدریان فیتز-سیمونمدیر هنری: زو هیگینزرئیس امور مشتریان: ایفه سرجنمدیر ارشد امور مشتریان: ایسلینگ مولینزمشتری: مری فلانمترجم: مرضیه فروتنwww.bestadsontv.com