تبلیغات بازرگانی: ولنتاین امسال، مردم بلژیک احساسات عاشقانه واقعی خود را با یک ایموجی از میوه های تازه نشان دادند. سوپرمارکت زنجیره ای "LidI" با ارائه یک بسته بندی جدید منحصر به فرد برای موز، هلو و بادمجان الهام بخش عاشقان می شوند. این میوه ها محبوب ترین ایموجی های عاشقانه هستند.میوه های تازه عاشقانه در قالب "باکس های پیغام" گزینه های ایده آل برای ارسال پیام تبریک ولنتاین به شمار می روند.در سال های اخیر، ایموجی های غذا تبدیل به راهی پر طرفدار برای ارسال پیام های عاشقانه صریح و روشن به شیوه ای لطیف تر و نافذ تر از همیشه شدند. ولنتاین امسال، می توان از آن ها خارج از جعبه های چت دیجیتال بهره برد.LidI طرفداران خود را تشویق به استفاده از ایموجی های واقعی، ملموس و تازه در سال جاری میلادی می کند. محتوای باکس ها را هلو، بادمجان و موزهای تازه تشکیل می دهند که به طور مستقیم از سوپرمارکت های LidI به دست عاشقان خواهند رسید. هر یک از این مواد غذایی تازه دارای یک بسته بندی "باکس پیغام" جدید است که در ادامه امکان شخصی سازی آن با یک پیام شخصی وجود خواهد داشت.برای آن دسته از کسانی که شرایط مناسب برای رفتن به فروشگاه را ندارند، LidI یک سورپرایز فوق العاده برایشان در نظر گرفته است. حضور این سوپرمارکت زنجیره ای در ایستگاه های قطار و مراکز خرید، فرصت ارسال باکس های پیغام رایگان پر از ایموجی های تازه را می دهد.در نهایت هزاران نفر با پیام عاشقانه واقعی از صمیم قلب به خانه آمدند.ویژگی منحصر به فرد این طراحی بسته بندی روش خلاقانه LidI برای پیوند دادن طیف گسترده ای از میوه های تازه با فرهنگ ایموجی است که هرگز رنگ محبوبیت چندان زیادی را به خود ندید.دست اندرکارانآژانس تبلیغاتی: BBDOمدیر هنری: گرتجان دی اسمتنویسنده: فردریک کلاریسمدیران خلاقیت: سباستین دی والک، آرنود پیتزنوع پروژه: تولیدی، کار تجاریمشتری: LidIموقعیت مکانی: بروکسل، بلژیکمحتوای بسته بندی: میوه های تازهلایه ها یا مواد اولیه بسته بندی: کاغذ، پلاستیکفرایند بسته بندی: چاپ دیجیتالمترجم: مرضیه فروتنwww.packagingoftheworld.com
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد