تبلیغات بازرگانی: عملکرد برندها در شرایط اقتصادی حال حاضر ایران از اهمیت بسزایی برخوردار است. در این میان، عملکرد برندهایی که اقلام ضروری خانوار را تولید و به بازار عرضه میکنند، بیش از مابقی مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. تبلیغات بازرگانی به همین منظور گفتگویی را با "هژیر ضیایی جم مدیر بازاریابی" شرکت طبیعت سبز میهن" داشته است. در این گفتگو ضیایی جم درباره فعالیتهای بازاریابی دو برند طبیعت و هایلی به نکاتی اشاره کرده که در ادامه میخوانید. افزایش تقاضای مشتریان "هژیر ضیایی جم مدیر بازاریابی" شرکت طبیعت سبز میهن درباره عملکرد این شرکت گفت: شرکت طبیعت سبز میهن، بعد از نیاز سنجی بازار و مخاطبان؛ تصمیم به ارائه محصولاتی گرفت که از کیفیت بالایی برخوردار هستند. محصولاتی که جزء نیازهای اساسی جامعه بوده و ارائه آنها به بازار کمک بسزایی به عموم مردم کرده است. شرکت طبیعت سبز میهن با دو برند طبیعت و هایلی در بازار شناخته میشود. دو برندی که محصولاتی مانند: برنج، روغن، تن ماهی، رب گوجه فرنگی و چای را به بازار عرضه میکنند.ضیایی درباره گروه مخاطبان شرکت طبیعت سبز میهن گفت: شرکت طبیعت سبز میهن محصولاتی را در حوزه اقلام ضروری خانوار تولید و عرضه میکند، بنابراین قشر گستردهای از جامعه ایران با طبقات اجتماعی و اقتصادی جزء گروه مخاطبان این برند هستند. مدیر بازاریابی شرکت طبیعت سبز میهن درباره تولید محصولات در شرایط حال حاضر بازار ایران گفت: شرایط تولید در ایران به نسبت قبل سختتر شده و اکثر تولیدکنندگان مانند گروه ما با چالشهای مختلفی روبرو هستند. تقاضا بازار افزایش یافته و به همان نسبت تولید هم سخت تر شده است. اما گروه ما در حال مدیریت شرایط پیش آمده است.ضیایی جم درباره همراهی برند طبیعت با مخاطبان در شرایط حال حاضر گفت: برند طبیعت در تلاش است، خللی در تولید ایجاد نشود و محصولات را با همان کیفیت قبل در اختیار مخاطبان قرار دهد. در گام بعدی برند سعی دارد، در قیمت گذاری ثبات داشته و مشتریان را از این لحاظ همراهی کند. همچنین در شرایطی که برخی از برندها توجه چندانی به ارتباط با مشتریان و بازاریابی ندارند، برند طبیعت مشتریانش را همراهی کرده و در حال گسترش ارتباطات خود با مخاطبانش است. ضیایی درباره برنامههای آتی تبلیغاتی برند طبیعت گفت: برند طبیعت در آینده نزدیک کمپینی تبلیغاتی را اجرایی خواهد کرد. در این کمپین برای تبلیغات تلویزیونی و دیجیتال مارکتینگ برنامهریزی شده است. همچنین در حوزه بازاریابی، برند طبیعت درصدد راه اندازی باشگاه مشتریان به منظور ارتباط بهتر و مثمرثمرتر با مشتریانش است. ضیایی در ادامه افزود: واحد توسعه محصول برند طبیعت نیز درصدد تولید محصولاتی با کیفیت بالا است. برای مثال برند طبیعت، در دسته محصول روغنهای لایت خود در تلاش است، محصولاتی غنی شده و سالم را به بازار ارائه کند. همچنین برند طبیعت؛ در آینده نزدیک دسته محصولات جدیدی را به بازار ارائه خواهد کرد. ضیایی در پایان گفت: شرکت طبیعت سبز میهن در شرایط حال حاضر، به هیچ وجه از سایز و اندازه محصولات خود نکاسته و با همان سایز و اندازه قبل محصولات را به بازار ارائه میکند. از لحاظ قیمت نیز شرکت در تلاش است با مشتریان همراه باشد اما بحث قیمت گذاری فقط در اختیار ما نیست. در مجموع این اطمینان را به مشتریان میدهیم که محصولات با همان کیفیت قبل به بازار ارائه میشوند.tablighatbazargani.ir-نرگس فرجي دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷
خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد